اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل پزشکی قانونی خوزستان خبر داد

افزایش 11 صدم درصدی مراجعه خوزستانی‌ها برای نزاع به پزشکی قانونی

مدیر کل پزشکی قانونی خوزستان گفت: مراجعه خوزستانی برای نزاع به پزشک قانونی در 6 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 11 صدم درصد افزایش یافته است.

افزایش 11 صدم درصدی مراجعه خوزستانی‌ها برای نزاع به پزشکی قانونی

سیدفرزاد حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: طی 6 ماه نخست امسال 12 هزار و 234 نفر به دلیل نزاع به مرکز پزشک قانونی خوزستان مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد مراجعین در مدت مشابه پارسال 12 هزار و 220 نفر بوده است ادامه داد: تعداد مراجعین امسال در مقایسه با سال قبل 11 صدم درصد افزایش داشته است.

مدیر کل پزشکی قانونی خوزستان خاطر نشان کرد: از کل مراجعین نزاع در 6 ماه نخست امسال 3 هزار و 257 نفر مرد و 8 هزار و 977 نفر زن بودند

وی اضافه کرد: در مدت مشابه سال قبل 9 هزار و 16 نفر از مراجعین نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مرد و 3 هزار و 204 نفر زن بودند.

حسینی عنوان کرد: در شهریور ماه سال جاری نیز آمار مراجعین نزاع با 25 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به دو هزار و 116 مورد رسیده است.

انتهای پیام/72001/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول