اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه منابع‌ انسانی استانداری کردستان خبر داد

کسب رتبه اول شرکت گاز کردستان در بخش شاخص‌های اختصاصی

معاون توسعه منابع انسانی استانداری کردستان از کسب رتبه اول شرکت گاز کردستان در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در بخش شاخص‌های اختصاصی خبر داد.

کسب رتبه اول شرکت گاز کردستان در بخش شاخص‌های اختصاصی

آرش لهونی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: شرکت گاز در بین تمامی ادارات، مؤسسات و شرکت‌های دولتی شرکت کننده در طرح ارزیابی عملکرد سال 91 رتبه برتر را کسب کند.

وی اضافه کرد: شرکت گاز کردستان در مجموع با کسب بیش از  یک‌هزار و 917 امتیاز از 2 هزار امتیاز توانست رتبه نخست شاخص‌های اختصاصی، رتبه سوم شاخص‌های عمومی و رتبه‌دوم کل امتیازات را کسب کند.

لهونی خاطرنشان کرد: بر اساس بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌انسانی رئیس‌جمهور و وزرای عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، هر ساله ارزیابی عملکرد تمامی ادارات توسط این معاونت انجام می‌گیرد.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری کردستان با اشاره به کسب رتبه دوم از کل امتیازهای کسب شده توسط شرکت گاز کردستان، گفت: این شرکت در آیتم استقرار و توسعه دولت الکترونیک از 250 امتیاز 175 امتیاز، در عدالت استخدامی و نظام پرداخت از 40 امتیاز 40 امتیاز، در ساماندهی نیروی انسانی از 80 امتیاز 20 امتیاز و اصلاح ساختار و تمرکز‌زدایی از 50 امتیاز 25 امتیاز را از کسب نموده است.

وی در ادامه افزود: این شرکت در استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد و ارتقای بهره‌وری از 190 امتیاز 180 امتیاز، در نهادینه‌سازی فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و سلامت اداری از 90 امتیاز 85.2، در توانمندسازی منابع ‌انسانی از 60 امتیاز 60 امتیاز، در خدمات‌رسانی به مردم و شهروند‌مداری از 240 امتیاز 236.2 امتیاز و در امتیازات سرشکن 105 امتیاز کسب کرد و در مجموع از یک‌هزار امتیاز شاخص‌های عمومی 917 امتیاز را به خود اختصاص داد.

لازم به ذکر است که شرکت گاز کردستان در شاخص‌های اختصاصی نیز از مجموع یک‌هزار امتیاز با کسب تمام امتیازات این بخش، مقام نخست را از آن خود کرد.

انتهای پیام/79014/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول