اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

دولت اعتبارات مناطق محروم کشور را کاهش ندهد

نماینده ولی فقیه در لرستان ‌با بیان اینکه ‌‌اعتبارات مناطق محروم کشور کاهش یافته است، گفت: اگر ‌‌بودجه را افزایش نمی‌دهید‌ حداقل همان بودجه را برای رفع بخشی از مشکلات اقتصادی استان‌های محروم تخصیص دهید‌.

دولت اعتبارات مناطق محروم کشور را کاهش ندهد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در همایش حمایت قضایی و رونق اقتصادی در خرم‌آباد با بیان اینکه اینکه یکی از عوامل مهم رونق اقتصادی استان لرستان جذب سرمایه‌های بخش خصوصی است، اظهار کرد: نقش معنویت در رونق و پیشرفت اقتصادی بسیار مهم است و دینداری و صداقت در سرمایه‌گذاری و کار اقتصادی از مهمترین محورها به شمار می‌رود که متاسفانه اکنون براساس آمارها، میزان کار مفید در ادارات 26 دقیقه است.

وی با بیان اینکه رونق اقتصادی استان مستلزم حاکم شدن فرهنگ کار و تلاش در جامعه و جدیت بیشتر افراد در عرصه فعالیت‌های موثر اقتصادی است، گفت: سرمایه به عنوان یکی از عوامل مهم رونق اقتصادی در استان به شمار می‌رود و با توجه به اینکه برای پیشرفت اقتصادی نیاز به سرمایه داریم، باید از سرمایه به عنوان خمیر مایه رونق اقتصادی استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نداشتن معنویت از جمله دلایل کم کاری نیروهای انسانی در ادارات است و در حال حاضر ضعف معنویت در جامعه وجود دارد.

‌میرعمادی با بیان اینکه فعالیت کردن در حوزه اقتصادی و جدیت در روند دستیابی به توسعه با نهادینه شدن فرهنگ کار در جامعه محقق می‌شود، گفت: بر اساس آموزه‌های دینی، رونق اقتصادی به عوامل مهمی از جمله فرهنگ کار، سرمایه، علم و دانش، معنویت و امنیت بستگی دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: متاسفانه اعتبارات مناطق محروم کشور کاهش یافته است، در صورتی که بودجه را افزایش نمی‌دهید، حداقل همان بودجه را برای رفع بخشی از مشکلات اقتصادی استان‌های محروم تخصیص دهید، تا از این طریق بر مشکلات این استان‌ها افزوده نشود.

انتهای پیام/2304/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول