اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استان لرستان

مدیران باید در جهت تعلیم و تربیت خطی مشی دولت تدبیر و امید را در نظر بگیرند

معاون سیاسی امنیتی استان لرستان گفت: مدیران باید در جهت تعلیم و تربیت خطی مشی دولت تدبیر و امید را در نظر بگیرند.

مدیران باید در جهت تعلیم و تربیت خطی مشی دولت تدبیر و امید را در نظر بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد سعید شاهرخی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش لرستان در، خرم‌آباد گفت: تعلیم و تربیت در جامعه اسلامی نقش اساسی و کلیدی دارد و در هر جامعه بنای توسعه و عمران و پیشرفت براساس نیروی انسانی و پرورش یافته انجام می‌گیرد که از این رو آموزش و پرورش می‌تواند نقش کلیدی داشته باشد.

وی افزود: در گذشته برنامه‌های خوبی در جهت رسیدن اهداف بزرگ آموزش و پرورش انجام شده است و باید برای ادامه راه دقت بیشتری شود.

این مسئول با اشاره به اینکه آموزش و پرورش گسترده بسیار وسیعی دارد، یادآور شد: ‌مدیریت در آموزش و پرورش به واسطه جایگاه و نقشی که در جامعه دارد، دارای اهمیت ویژه‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: ‌مدیریت در همه سطوح در دولت‌ها باید بر اساس مشی و سیاست‌های آن دولت باشد تا بتواند پایداری داشته باشد.

این مسئول یادآور شد: دولت تدبیر و امید مشی اعتدال و عقلانیت را سرلوحه کار خود قرار داده است که باید به این مشی و اعتدال و عقلانیت توجه شود.

شاهرخی افزود: آموزش و پرورش از این به بعد باید خود را از حاشیه‌سازی‌ها جدا کند و در چارچوب سیاست‌های نظام در جهت هدف خود حرکت کند.

این مسئول گفت: باید در جهت تعلیم و تربیت با استفاده از خط مشی‌های دولت حرکت کرد. دولت برای تعیین و اعتدال‌گرایی و اصلاح طلبی به رویکرد مردم این بوده است تعریف مشخصی دارد.

وی افزود:‌ تغییرات باید بر اساس شاخص‌ها و معیارها باشد.

این مسئول گفت: ما هیچ برنامه نداریم که بر اساس فشار و احساسی سیستم مدیریتی لرستان را فلج کنیم اما کسانی که با ما همکاری می‌کنند باید سیاست‌های دولت تدبیر و امید را قبول داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دوران بداخلاقی‌های سیاسی به پایان رسیده است،‌خاطرنشان کرد: قطعا این بداخلاقی‌ها به نفع نظام و مملکت نیست. امروز نظام ما و کشور ما در راستای تحقق اهداف دولت در سایه همدلی و وحدت پیش می‌رود.

شاهرخی در ادامه از مدیرکل قبلی آموزش و پرورش استان لرستان تقدیر و انتخاب مدیرعامل جدید را تبریک گفت.

لازم به ذکر است در ادامه این مراسم از حجت‌الله کلانتری مدیرکل قبلی آموزش و پرورش لرستان تجلیل و گودرز کریمی‌فر به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان منصوب شد.

انتهای پیام/85001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول