اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز هفته پژوهش

پژوهشگران برتر کردستانی تجلیل شدند

در آغاز هفته پژوهش از 40 پژوهشگر و مخترع برتر استان کردستان و دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج تجلیل شد.

پژوهشگران برتر کردستانی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه‌های استان کردستان پیش از ظهر امروز با حضور نمایندگان مجلس، رؤسای دانشگاه‌ها، شورای استان، مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همزمان با افتتاح نمایشگاه پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در این مراسم ضمن گرامیداشت این هفته اظهار داشت: پژوهش کلید توسعه پایدار است و اگر توسعه‌ای پایدار و مستمر بخواهیم باید رویکرد پژوهشی داشته باشیم.

محمدقربان کیانی تصریح کرد: از دانش‌آموز تا دانشجو در تمام مقاطع سنی باید فرهنگ پژوهش و پژوهش‌مداری تقویت شده و بر اساس آن برنامه‌ریزی کرد.

وی همچنین به برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهش اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش بین‌المللی عمران، همایش مدیریت یکپارچه شهری، همایش سازه‌های ماکارونی و همایش ملی رباتیک از افتخارات علمی و پژوهشی این دانشگاه بوده که امسال برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ در این مراسم از دانشکده علوم تربیتی 5 پژوهشگر برتر، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی 9 پژوهشگر برتر، دانشکده علوم پایه سه نفر، داشنکده فنی و مهندسی سه نفر، دانشکده دامپزشکی چهار نفر، دانشکده علوم انسانی هفت نفر، دانشکده پرستاری و مامایی یک نفر، دانشجویان برگزیده باشگاه پژوهشگران جوان سه نفر، انجمن علمی دانشجویان عمران، دکتر اسعد رخزادی مقاله برگزیده بخش ارجاع، عبدالله رفاعی طرح پژوهشی برتر، فرهاد احمدی، زاهد کمانگر و سینا محمدی دو مخترع برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج تقدیر به عمل آمد و همچنین این مراسم که با یک‌و نیم ساعت تأخیر برگزار شده و در حال برگزاری است.

انتهای پیام/79014/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول