اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی

دانش‌آموز گنابادی مقام دوم مسابقات بهداشت روان را کسب کرد

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گناباد گفت: دانش‌آموز پایه اول دبیرستان این شهرستان با شرکت در فراخوان پوستر بهداشت روان با عنوان «بازی‌های رایانه‌ای آموزش یا آسیب» در استان خراسان رضوی موفق به کسب رتبه دوم شد.

دانش‌آموز گنابادی مقام دوم مسابقات بهداشت روان را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، احمد خاکستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزمون سنجش تلاش تحصیلی در سطح مدارس متوسطه دوم با حضور 2 هزار و 817 دانش‌آموز برگزار شد.

وی افزود: آزمون سنجش تلاش تحصیلی در سطح مدارس متوسطه در دو مرحله برگزار می‌شود که نخستین مرحله آن 18 آذرماه و دومین مرحله آن در اسفندماه 92 برگزار خواهد شد.

خاکستانی ادامه داد: هدف از این آزمون تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و ارتقای پیشرفت تحصیلی آنهاست و امیدواریم با اجرای این آزمون‌ها شاهد رشد کیفیت آموزشی و پرورشی در سطح مدارس باشیم.

وی گفت: دانش‌آموز عارف عاشوری پایه اول از دبیرستان شهید بهشتی با شرکت در فراخوان پوستر بهداشت روان با عنوان «بازی‌های رایانه‌ای آموزش یا آسیب» در خراسان رضوی موفق به کسب رتبه دوم شد.

خاکستانی تصریح کرد: همچنین زمینه حضور تعدادی از دانش‌آموزان که در روستاهای دوردست تاکنون نتوانستند در این برنامه معنوی شرکت کنند فراهم شده است و هر هفته گروهی از این دانش‌آموزان ضمن حضور در نماز جمعه توسط خیرین و برخی از نهادها پذیرایی شده و از اماکن دیدنی بازدید خواهند کرد.

وی همچنین از افتتاح کارگاه کامپیوتر توسط خیر گنابادی خبر داد و افزود: کارگاه کامپیوتر دبستان امت نوقاب با حضور مسئولان آموزش و پرورش، اعضای انجمن دبستان و جمعی از اولیای دانش‌آموزان افتتاح شد.

این مسئول افزود: فرزندان این خیر به یاد پدر مرحوم خود اقدام به خرید امکانات و تجهیزات کامل کارگاه کامپیوتر دبستان امت با اعتبار 75 میلیون ریال کردند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول