اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت مازندران:

عده‌ای تلاش دارند سهام عدالت را به حاشیه ببرند

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت مازندران عده‌ای تلاش دارند سهام عدالت را به حاشیه ببرند، گفت: طرحی در ماده 100 برنامه پنجم مصوب شد که جلوی توزیع سود سهام عدالت را بگیرند.

عده‌ای تلاش دارند سهام عدالت را به حاشیه ببرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عسکر توکلی صبح امروز در نشست مشترک با سید هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر، سیمرغ، جویبار و سوادکوه در خانه ملت در محل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت مازندران در ساری، اظهار داشت: سهام عدالت، بالاترین سطح ابلاغی رهبری در اجرایی شدن اصل 44 و عدالت اجتماعی است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت مازندران با اشاره به اینکه عده‌ای تلاش دارند سهام عدالت را به حاشیه ببرند،ادامه داد: مصوبه‌ای در ماده 100 برنامه پنجم مصوب شد که جلوی توزیع سود بهام عدالت را بگیرند.

توکلی با بیان اینکه استان‌های شمالی با تمام هجمه‌ها قلب صنعت شدند، افزود: نشان دادیم وجود جنگل نمی‌تواند مانع از صنعتی شدن باشد.

وی با اشاره به اینکه مازندران در سهام عدالت، 2 میلیون و 100هزار سهامدار دارد،تصریح کرد: بعد از ثبت‌نام کارگران فصلی و ساختمانی در سهام عدالت،تعداد سهامداران ما به 2 میلیون و 450 هزار نفر رسید.

این مسئول با بیان اینکه فلسفه تشکیل سهام عدالت، راه‌اندازی تعاونی‌ها در شهرستان‌ها بود،گفت: به تبع آن در 30 مرکز استان، 30 شرکت سرمایه‌گذاری با نظر مردم،تشکیل شد.

توکلی با اشاره به اینکه در انتخابات کشوری برای هیئت مدیره سهام عدالت، افراد از 24 استان کاندیدا شده بودند،افزود: کاندیدای استان‌های تهران،اراک، اصفهان، کرمان و... موفق نشدند آرای لازم را کسب کنند و اکنون ناراحت هستند که دیگر استان‌ها برای آنها تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرکت سهام عدالت مازندران در سال 85 تشکیل شد و در سال‌های 86 و 87 در دو مرحله سود توزیع کردیم، ادامه داد: سود سهام بیش از 97 درصدی را در سهمیه جذب کردیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت مازندران خاطرنشان کرد: به لحاظ تعداد نفرات، مازندران رتبه نخست پرداخت سود را داشت.

این مسئول با بیان اینکه تصمیم گرفتیم تعاونی‌ها را از مصرف‌گرایی خارج کنیم، بیان داشت:‌ بعد از شناسایی ظرفیت‌ها،در بشل  واحد تولید آب میوه را راه‌اندازی کردیم و همچنین در قائمشهر نخستین خط تولید آبلیمو راه‌اندازی شد.

توکلی با اشاره به اینکه انحصار سهام بیمه دانا کشور در دست سهام عدالت مازندران است، متذکر شد: با استفاده از این فرصت‌ها بستر درآمد ماندگار را ایجاد کردیم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی مخالف ادامه فعالیت شرکت‌های سهام عدالت هستند که شرکت‌های سرمایه‌پذیر ما در استان آنها قرار دارد.

انتهای پیام/86007/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول