اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مطرح کرد

استفاده صحیح از ظرفیت بخش خصوصی در فعالیت‌های فرهنگی هنری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: این اداره کل در امر استفاده صحیح از ظرفیت‌های بخش خصوصی در فعالیت‌های فرهنگی هنری پیشتاز بوده و رتبه اول را در کشور دارد.

استفاده صحیح از ظرفیت بخش خصوصی در فعالیت‌های فرهنگی هنری

سید مرتضی اسماعیلی‌طبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم واگذاری فعالیت‌های فرهنگی هنری به بخش‌های خصوصی را از رویکردهای اصلی و مهمترین اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم دانست و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های مهمی که موسسات فرهنگی هنری استان، موسسات قرآنی، کانون‌های تبلیغاتی، انجمن‌های هنری، اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی مرتبط با فعالیت‌های فرهنگی هنری در قم دارند، تلاش شده که تمام امور اجرایی فعالیت‌های فرهنگی هنری از جمله برگزاری جشنواره‌ها به این مراکز واگذار شود که برکات خوبی هم طی این سال‌ها به دنبال داشته که از جمله آن‌ها تقویت بنیه علمی و اجرایی این مراکز بوده است.

وی ادامه داد: این اداره کل در امر واگذاری فعالیت‌های فرهنگی هنری به بخش خصوصی پیشتاز بوده و رتبه اول را در کشور دارد که امیدواریم همه استان‌ها به این سمت گام برداشته و برکات خوب آن را شاهد باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه استفاده از یک مرکز خصوصی را در پیشرفت فرهنگ و هنر استان بسیار موثر دانست و اظهار داشت: امیدواریم در آینده از مشارکت بخش خصوصی استفاده بیشتری شود.

وی استفاده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از بخش خصوصی در برگزاری جشنواره نمایشنامه‌خوانی را مورد توجه قرار داد و افزود: برگزاری جشنواره نمایشنامه‌خوانی در مجتمع سیرنگ مصداق بارز استفاده از مشارکت بخش خصوصی در پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی هنری استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اجرای اصل 44 قانون اساسی اشاره کرد و افزود: موسساتی که در این حوزه با اداره کل همکاری داشتند به دلیل تجربه‌ای که به دست آوردند و نیز حمایت خوبی که از این مراکز شد، بخش عمده‌ای از نیازهایشان را تامین کردند و در کنار آن هم خدمات مناسبی را به مردم ارائه دادند.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم این جهت‌گیری در واگذاری امور بخش خصوصی به یک باور عمومی برای دستگاه‌های مختلف دولتی تبدیل شود تا شاهد پویایی بیشتر فعالیت‌های مختلف فرهنگی هنری، اقتصادی و اجتماعی و سایر فعالیت‌ها در جامعه باشیم.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول