اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی خبر داد

آغاز رسمی فعالیت انجمن خوشنویسان شهرستان دشتی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی از آغاز به کار رسمی انجمن خوشنویسان شهرستان دشتی خبر داد.

آغاز رسمی فعالیت انجمن خوشنویسان شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، اردشیر محمودی‌فرد صبح امروز در آیین افتتاح انجمن خوشنویسان شعبه خورموج که با حضور جمعی از هنرمندان و اصحاب قلم و اندیشه در فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار شد، اظهار داشت: هنر خوشنویسی از گذشته تا حال با معنویت و عرفان اسلامی همراه بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: شهرستان دشتی که مهد ادب و معنویت است می‌تواند در روند توسعه و تکامل هنر خوشنویسی بسیار مؤثر واقع شود.

وی افزود: مجوز انجمن خوشنویسان با حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و به‌ویژه انجمن خوشنویسان استان صادر شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی اضافه کرد: این انجمن با مدیریت سیدعبدالمحمد جعفری یکی از اساتید و هنرمندان ممتاز خوشنویسی اهل شهرستان دشتی فعالیت خود را با جدیت تمام آغاز خواهد کرد و با یک برنامه‌ریزی منسجم و صحیح در روند عضوگیری، آزمون و برنامه‌های دیگر به پیش خواهد رفت.

محمودی‌فرد خاطرنشان کرد: انجمن خوشنویسان شهرستان دشتی می‌تواند در کشف استعدادهای درخشان این مرز و بوم و هدایت آنها به سمت عرفان و معنویت نهفته در هنر خوشنویسی گامی هر چند کوچک در عرصه فرهنگ، ادب و هنر این منطقه بردارد.

وی در پایان اضافه کرد: ضمن تشکر از همه عزیزانی که در برپایی این انجمن همکاری داشته‌اند به خصوص سیروس استوار مسئول انجمن خوشنویسان شعبه بوشهر به خاطر حمایت‌های بی‌دریغ‌شان، افتتاح این انجمن را به جامعه هنری شهرستان بویژه هنرمندان عرصه خوشنویسی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول