اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری کرج:

مردم دغدغه‌ای برای تامین سوخت زمستان خود نداشته باشند

سرپرست فرمانداری کرج گفت: با اقدامات و تمهیدات انجام شده سوخت زمستانی این شهرستان تأمین و مردم هیچ دغدغه‌ای در این رابطه نداشته باشند.

مردم دغدغه‌ای برای تامین سوخت زمستان خود نداشته باشند

علی اسدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مرکز استان البرز از نظر وسعت و تعداد جمعیت جزو کلانشهر‌های مهم و اصلی کشور به شمار می‌آید و این شهرستان دارای مشکلات و خواسته‌های ویژه‌ای است.

وی افزود: وسعت و جمعیت حدود 2 میلیون نفری شهرستان کرج به طور طبیعی نیازها و خواسته‌هایی ایجاد می‌کند که توجه به آنها و رفع نیازهای مردم نیازمند تلاش بیشتر و تامین اعتبارات ویژه است.

سرپرست فرمانداری کرج با اشاره به اینکه بخش‌هایی از شهرستان کرج در مناطق کوهستانی واقع شده است، گفت: به عنوان نمونه بخش آسارا در حاشیه جاده چالوس قرار داشته و این بخش چندین روستا را در بر می‌گیرد.

بخش مهمی از شهرستان کرج از نعمت گاز برخوردار است

اسدیان گفت: در حال حاضر بخش‌های مهمی از شهرستان کرج گازرسانی شده و مردم ساکن این مناطق از نعمت گاز شهری برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: به طور طبیعی ساکنان این مناطق دغدغه‌ای برای زمستان و تامین سوخت ندارند و موضوع و تمرکز اصلی ما تامین سوخت مناطقی است که هنوز به شبکه گاز شهری متصل نشده‌اند.

ذخیره‌سازی مناسب سوخت برای فصل زمستان در کرج

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان کرج افزود: با توجه به اینکه وارد فصل سرما شده و طی هفته‌های اخیر در مناطق کوهستانی کرج شاهد بارش برف و کاهش شدید دمای هوا بودیم، مردم اقدام به ذخیره‌سازی سوخت زمستانی می‌کنند.

اسدیان گفت: خوشبختانه پیش از فرارسیدن فصل سرما این موضوع در دستور کار فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی مسئول قرار گرفته و سوخت مورد نیاز مردم در شهرستان ذخیره شده است.

وی افزود: میزان مناسبی از گازوئیل و نفت سفید مورد نیاز مردم به ویژه در روستاهای شهرستان کرج ذخیره شده و شهروندان هیچ دغدغه‌ای برای تامین سوخت زمستانی خود نباید داشته باشند.

وی گفت: به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان کرج در هفته‌های گذشته بازدیدهای میدانی انجام شده و با حضور در بخش آسارا نحوه تامین سوخت مورد نیاز مردم مورد بررسی قرار گرفت و خوشبختانه امسال در این زمینه هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

اسدیان در پایان متذکر شد: با توجه به هزینه‌های سنگین تامین انرژی و مشکلاتی که در این زمینه داریم، انتظار است که شهروندان در مصرف سوخت صرفه‌جویی را در اولویت قرار داده و به صورتی مصرف کنند که تا پایان فصل سرما سوخت مورد نیاز همه شهروندان تامین شود.

انتهای پیام/2302/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول