اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

نصب 6 دستگاه دوربین در 4 تقاطع شهر قزوین

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: از ابتدای امسال شش دستگاه دوربین در 4 تقاطع شهر قزوین نصب شده است.

نصب 6 دستگاه دوربین در 4 تقاطع شهر قزوین

سیدمهدی یدی‌همدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اقدامات و پروژه‌های معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار داشت: پیگیری و برنامه‌ریزی برای ساماندهی ایستگاه راه‌آهن قزوین و تخریب منازل مسکونی فرسوده راه‌آهن و تبدیل آنها به فضای پارکینگ عمومی با همکاری اداره کل راه آهن شمال غرب در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین بیان کرد: معاونت یاد شده در موضوع‌های طراحی مسیرهای دوچرخه، خطوط BRT و LRT و مکان‌یابی و طراحی زیرگذرهای عابر پیاده در شهر قزوین با سازمان خدمات طراحی همکاری می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در موضوع فرهنگ‌سازی به ویژه برای عابران پیاده با کمک هنرمندان شهر قزوین برنامه‌ریزی کرده است تا این فرهنگ در بین شهروندان قزوینی نهادینه شود.

وی به پروژه‌های مرکز کنترل ترافیک اشاره کرد و گفت: 6 دستگاه دوربین در 4 تقاطع شهر قزوین از ابتدای سال جاری نصب شده است و یک دوربین جدید نیز تا پایان سال جاری با اعتبار 480 میلیون تومان در یک تقاطع این شهر نصب می‌شود.

وی خرید 10 کیلومتر فیبر نوری جدید و داکت مخصوص با اعتبار 300 میلیون تومان و تهیه نقشه مکان‌دار GIS حوزه حمل و نقل با اعتبار 7 میلیون تومان  و راه‌اندازی سایت اینترنتی و تهیه نقشه آنلاین ترافیک با مبلغ 7 میلیون تومان برای شهروندان قزوینی با قابلیت استفاده در کامپیوتر و تلفن‌های همراه هوشمند را از جمله پروژه‌های مرکز کنترل عنوان کرد.

اتصال چراغ‌های راهنمایی هوشمند 14 تقاطع جدید به مرکز کنترل ترافیک از طریق فیبر نوری برای هماهنگ شدن با 10 تقاطع هوشمند قبلی در سامانه SCATS با اعتباری بالغ بر 60 میلیون تومان، نگهداری و پایش مستمر چراغ ‌های راهنمایی هوشمند در نرم افزار SCATS با اعتباری بالغ بر 30 میلیون تومان و همکاری با جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در پروژه ارتباط خودرویی هوشمند در شهر قزوین از دیگر پروژه‌های این مرکز است.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول