اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

آمریکا تحت تاثیر رژیم صهیونیستی است

امام جمعه موقت قزوین پیمان‌شکنی و نقض عهد آمریکایی‌ها در مذاکرات را نتیجه تحت تاثیر صهیونیست‌ها بودن آنها دانست.

آمریکا تحت تاثیر رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجد النبی این شهر برگزار شد، با اشاره به تحولات اخیر سیاسی کشور مان و همچنین مذاکرات ژنو اظهار داشت: واضح و مشخص است که آمریکایی‌ها تحت تاثیر رژیم صهیونیستی قرار دارند و این رفتار آنها پس از توافق ژنو امری آشکار و از پیش مشخص شده بود.

وی افزود: رفتار دوگانه آمریکایی‌ها در برابر مذاکرات ژنو نشاندهنده اوج فریب‌کاری آنها است که این نیز از خوی استکباری آنها سرچشمه می‌گیرد.

عابدینی تصریح کرد« باید دانست که آمریکایی‌ها هیچ گاه با صداقت رفتار نمی‌کنند و همیشه شیطنت و خیانت در رفتار آنها ملموس و قابل مشاهده است.

امام جمعه موقت قزوین عنوان کرد: بی‌تردید این احاطه صهیونیست‌ها بر آمریکایی‌ها سبب شده تا با آنها زیر توافق خود و همچنین تعهداتشان بزنند.

وی صحبت آمریکایی‌ها از موشک‌های دوربرد ایران را ناشی از خباثت آنها عنوان و تاکید کرد: تکرار می‌کنیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این هیمنه پوشالی آمریکایی‌ها در برابر موشک‌های ویرانگر ایرانی سست و شیشه‌ای است.

عابدینی یادآور شد: امروز اقتدار کشور ما در عرصه‌های سیاسی نظامی امری انکارنشدنی است و نمونه آن در جنگ 33 روزه و همچنین مقاومت مردم سوریه در برابر صهیونیست‌ها قابل مشاهده است.

وی تاکید کرد: بی‌تردید این عزت و افتخار در عرصه سیاسی و نظامی حاصل خون شهدا و لطف پروردگار است که باید آن را حفظ کنیم.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به موشک‌های دوربرد ایرانی و توانایی نظامی کشورمان یادآور شد: امروز دیگر مانند دوران دفاع مقدس توان نظامی ایران محدود نیست بلکه آنچنان توانمند شده‌ایم که موشک‌های با برد هزاران کیلومتر ساخته و این اقتدار نظامی سیاسی را به رخ دشمنان بکشیم.

وی تبعیت از مقام معظم رهبری را راهکار حرکت مسئولان دیپلماسی کشورمان در مذاکرات عنوان و یادآور شد: ملت ایران در همه صحنه‌ها هوشیار بوده و از مسئولان می‌خواهد تا در مذاکرات تصمیم در راستای تبعیت از مقام معظم رهبری بگیرد چرا که عزت مردم و کشورمان در این صورت حفظ می‌شود.

عابدینی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به دنبال تسلط بر سرزمین‌های اسلامی است اما بیداری اسلامی در منطقه موجب فرو ریختن این نقشه شیطانی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه شد.

امام جمعه موقت قزوین ضمن تشکر از هیئت دولت و رئیس‌جمهور برای معرفی مرتضی روزبه به عنوان استاندار جدید قزوین گفت: استاندار جدید قزوین باید اتخاذ راهکارهایی در راستای برطرف کردن مشکلاتی از قبیل بیکاری جوانان،‌واحدهای اقتصادی و صنعتی را اولویت کار خود قرار دهد.

عابدینی هفته پژوهش را مهم ارزیابی و تصریح کرد: ‌باید توجه به پژوهش در دانشجویان، کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و دانش‌آموزان گسترش یابد.

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: تحقیق و پژوهش می‌تواند به تصمیم‌گیری برنامه‌ریزی مناسب در مسائل مهم منجر شود و به همین دلیل هفته پژوهش می‌تواند بهترین فرصت برای تولید علم باشد.

عابدینی خاطرنشان کرد: موفقیت‌های نظامی و همچنین هسته‌ای کشورمان نیز نتیجه همین تحقیق و پژوهش است که اهمیت این مسئله را دوچندان می‌کند.

امام جمعه موقت قزوین در خاتمه با اشاره به سردی هوا و کاهش چند درجه‌ای آن از مردم خواست تا ضمن صرفه‌جویی در مصرف گاز از بروز مشکلات برای دیگر هموطنان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/2667/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول