اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

حرکت‌های علمی و دینی از اهداف مشترک حوزه و دانشگاه است

امام جمعه بردسکن گفت: حرکت‌های علمی و دینی هدف مشترک دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه است.

حرکت‌های علمی و دینی از اهداف مشترک حوزه و دانشگاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن اظهار کرد: حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند که آن هم حرکت‌های علمی و دینی است.

خطیب جمعه بردسکن به اهداف دشمنان برای از بین بردن این دو مرکز مهم علمی و دینی اشاره کرد و افزود: با اینکه دشمنان می‌خواستند با اقداماتی وحدت و اهداف مشترک دانشگاه و حوزه را از بین ببرند اما به برکت خون شهدا و شهید آیت‌الله مفتح در اهداف خود ناکام ماندند.

وی همچنین بحث پژوهش را مورد اشاره قرار داد و گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری تعمیق علم، پایه اصلی دهه پیشرفت و عدالت است و اعتلای نظام در گرو پیشرفت‌های علمی است.

امام جمعه بردسکن در بخش دیگری از سخنان خود از ارائه به موقع لایحه بودجه سال 93 توسط دولت به مجلس قدردانی کرد و بیان داشت: امیدوارم طوری این بودجه تنظیم شود که به نفع کشور باشد و مسئولان نیز از کارهای اختلاف‌انگیز پرهیز کنند.

وی به موضوعات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی از نمایندگان مجلس در رابطه با لایحه بودجه که هنوز هیچ تعیین تکلیفی صورت نگرفته، تهدید به استعفا می‌کنند و یا وزیری برای پاسخ‌گویی به سؤال‌های نمایندگان در مجلس بحث استعفا را مطرح می‌کند که این جای تأسف است.

وی خطاب به این افراد گفت: این مسئولان بدانند با کناره‌گیری آنها هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید و هزاران وزیر و وکیل جای آنها را در دولت و مجلس پر خواهند کرد.

حجت‌الاسلام امینی ضمن اشاره به ایام سوگواری امام ‌حسین(ع) تصریح کرد: اخلاق و گذشت از جمله ویژگی‌های سیره عملی امام حسین(ع) است که می‌طلبد همه ما سیره عملی این امام همام را در زندگانی خود پیاده کنیم.

انتهای پیام/2202/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول