اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی چناران خبر داد

تشکیل شورای معتمد پلیس در چناران

فرمانده انتظامی شهرستان چناران از آغاز اجرای مرحله اول طرح تشکیل شورای معتمد پلیس در این شهرستان خبر داد.

تشکیل شورای معتمد پلیس در چناران

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران قربان صنعتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به توسعه و پیشرفت جوامع، روابط و تعاملات اجتماعی دستخوش تغییراتی شده که با توسعه شهرهای بزرگ امکان نظارت و کنترل پلیس بر لایه‌های اجتماعی و فضاهای شهری دشوار شده است و بر این اساس به کارگیری توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مردم می‌تواند در جلوگیری و کاهش جرائم موثر شود.

فرمانده انتظامی چناران افزود: در این راستا نیروی انتظامی با مطالعه سوابق و بهره‌برداری از تجارب سایر کشورها، اقدامات گسترده‌ای را به منظور به کارگیری ظرفیت‌های برون سازمانی، برون‌سپاری ماموریت‌ها و جلب مشارکت اقشار مردم در تامین نظم و امنیت جامعه به عمل آورده است.

صنعتی اظهار داشت: بر این اساس طرح شورای معتمد پلیس به عنوان یکی از طرح‌های تحولی و راهبردی ناجا در حوزه مشارکت عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران هدف از اجرای این طرح را جلب مشارکت و بهره‌برداری از ظرفیت معتمدان محلات در راستای پیشگیری از جرائم، معضلات و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: در خصوص تشکیل شورای معتمد پلیس از بازنشستگان نیروهای مسلح، بسیجیان، شهردار، مدیران مدارس و اساتید دانشگاه، اعضای انجمن اولیا و مربیان، اعضای شورایاری‌ها و خانه‌های سلامت، چهره‌های شاخص و مورد اعتماد عموم مردم و به ویژه جوانان علاقه‌مند استفاده خواهد شد.

وی در خاتمه اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کلانتری‌ها جهت مشارکت و عضویت در این طرح ثبت‌نام نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 2186290 معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان چناران تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/‌2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول