اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان بهار خبر داد

حمایت بسیج از 148 دانش‌آموز برتر در شهرستان بهار

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان بهار گفت: بسیج دانش‌آموزی شهرستان بهار موفق شده در زمینه آیه‌های تمدن نسبت به شناسایی و حمایت از 148 نفر از دانش‌آموزان برتر اقدام کند.

حمایت بسیج از 148 دانش‌آموز برتر در شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، رمضان رازداریانی بعد از ظهر امروز در کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی شهرستان بهار اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی نقش موثر و سازنده‌ای در تربیت نیروهای انقلاب و نظام داشته است و تزریق روحیه نشاط و امید به دانش‌آموزان از مهمترین اهداف بسیج است.

وی اضافه کرد: بسیج دانش‌آموزی شهرستان بهار موفق شده در زمینه آیه‌های تمدن نسبت به شناسایی و حمایت از 148 نفر از دانش‌آموزان برتر شامل دوره راهنمایی معدل بالای 19 و دوره متوسطه معدل‌های بالای 18 اقدام کند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان بهار توزیع بسته‌های علمی شامل کتاب و سی دی، آزمون‌های رایگان پیشرفت تحصیلی و کنکور آزمایشی، برگزاری لیگ علمی، مسابقات علمی، آموزش رباتیک، آموزش مربیان آمادگی دفاعی، راه‌اندازی 80 حلقه خاص و 220 حلقه عام یا گروه تربیتی، آموزش فرماندهان واحدها، آموزش سه روزه سرگروهان و اعزام 385 نفر به اردوی راهیان نور غرب و جنوب را از مهمترین اقدامات بسیج دانش آموزی عنوان کرد.

وی از برگزاری اردوهای عملی مرحله اول آمادگی دفاعی در بخش خواهران و برادران به مدت یک هفته خبر داد و گفت: آشنایی با آرمان‌های شهیدان، جنگ نوین، امداد و بهداشت، اطفاء حریق و صف جمع از اهداف اردوها است.

انتهای پیام/89028/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول