اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنده:

هیچ یک از جاده‌های روستایی لنده مسدود نیست

رئیس اداره راه شهرستان لنده با اشاره به بارش در شهرستان لنده گفت: بارندگی‌های اخیر هیچ‌ یک از جاده‌های روستایی شهرستان لنده را مسدود نکرده و همه راه‌ها باز است.

هیچ یک از جاده‌های روستایی لنده مسدود نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حمیدرضا اسماعیلی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان این‌که بیش از 90 کیلومتر راه روستایی در شهرستان لنده وجود دارد گفت: بارندگی‌های هفته‌های گذشته ما را بر آن داشت تا قبل از آغاز فصل زمستان نسبت به بازگشایی و تعریض جاده‌های روستایی اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی افزود: با اعزام دستگاه‌های مکانیکی برای بازگشایی جاده‌ها تا کنون توانستیم بیشتر جاده‌ها را ایمن‌سازی و از خطر مسدود شدن نجات دهیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنده گفت: بارندگی‌های اخیر هیچ یک از جاده‌های روستایی شهرستان لنده را مسدود نکرده و هم اکنون مسیرهای روستایی برای تردد روستائیان باز است.

اسماعیلی تصریح کرد: تعدد و پراکندگی روستاها امر خدمات رسانی را مشکل کرده ولی اکیپ راهداری ما به صورت شبانه‌روزی آماده بازگشایی و خدمات‌دهی به مردم شریف شهرستان لنده است.

وی افزود: مردم شهرستان لنده می‌توانند در صورت برخورد با جاده‌های مسدود و یا آبگرفتگی جاده‌های روستایی با این اداره تماس گرفته و ما را مطلع کنند تا فوراً اکیپ راهداری برای بازگشایی اعزام شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنده گفت: دیروز یک دستگاه بلدوزر برای این شهرستان بارگیری شده و از امروز در مسیرهای روستایی آماده بازگشایی است.

انتهای پیام/82013/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول