اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شهر چلو:

تردد در محور چلو با زنجیر چرخ امکان پذیر است

بخشدار شهر چلو گفت: تردد در جاده‌های بازفت و چلو با رعایت مسائل ایمنی در حال انجام است و مشکل خاصی از نظر ترددی وجود ندارد.

تردد در محور چلو با زنجیر چرخ امکان پذیر است

محمود صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در حال حاضر با بارش‌های باران متناوبی که در بخش چلو و بازفت اتفاق افتاده است تردد خودروها در این مسیر در حالت عادی است و مشکل خاصی در این باره وجود ندارد.

وی افزود: به همه خودروهای حاضر در این مسیر توصیه می‌شود که خودروی خود را به زنجیر چرخ و وسائل ایمنی تجهیز کنند و با سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر در این مسیر مستقر شده است، گفت: هلال احمر شهرستان نیز در این منطقه حضوری فعال دارد و به خودروهای گرفتار در باران و برف امدادرسانی می‌کنند.

صادقی تاکید کرد: تاکنون مشکل خاصی از نظر تصادف و .. رخ نداده است و شرایط برای تردد عادی گزارش می‌شود و امکانات اسکان اضطراری در راه ماندگان نیز فراهم شده است و در صورت بروز مشکل امکان پذیرایی شام و... از در راه ماندگان فراهم شده است.

بر اساس پیش‌بینی‌های اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی خوزستان و مدیریت بحران استان، باران‌ها در استان خوزستان از ساعتی پیش آغاز شده است و تا عصر روز شنبه نیز در استان ادامه خواهد داشت.

بر اساس این هشدارها و پیش‌بینی‌ها بارش باران و برف در شهرهای شمال خوزستان به ویژه شهرهای شوش، شوشتر، دزفول، ایذه، اندیکا و... بیش از سایر نقاط استان خواهد بود.

انتهای پیام/72006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول