اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دی‌ماه امسال

نخستین همایش ورزش شهروندی در یزد برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری نخستین همایش ورزش شهروندی در دی‌ماه سال جاری در فرهنگسرای شهرداری یزد خبر داد.

نخستین همایش ورزش شهروندی در یزد برگزار می‌شود

سید حسن حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: نخستین همایش ورزش شهروندی دی‌ماه سال جاری با هدف هم‌افزایی و همفکری همه دستگاه‌های متولی ورزش در استان یزد برگزار می‌شود.

وی از دیگر اهداف برگزاری این همایش را شناسایی ظرفیت‌های دستگاه‌های موجود برای ارتقا ورزش شهر یزد اعلام کرد و افزود: برای توسعه ورزش باید یک حرکت منسجم با همکاری دستگاه‌های متولی در این زمینه شکل بگیرد تا ورزش یزد به جایگاه مطلوب خود برسد.

حسینی ادامه داد: به طور قطع با توجه به فضاهای موجود در اختیار شهرداری اعم از ورزشگاه‌ها و پارک‌ها، می‌توان اقدامات خوبی برای توسعه ورزش انجام داد که امیدواریم این همایش قدم مثبتی در بهره‌گیری مناسب از امکانات، ظرفیت‌ها و شرایط در ورزش‌های قهرمانی و همگانی را فراهم کند زیرا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در کنار توجه به ورزش‌های همگانی به ورزش قهرمانی نیز توجه دارد و ورزش قهرمانی را باعث ایجاد انگیزه برای ورزش همگانی می‌داند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، برگزاری جام فوتسال شهدای شهرداری را در آذرماه و همچنین تجهیز محلات شهر یزد به وسایل ورزشی را از اقدامات اخیر سازمان در حوزه ورزش نام برد و خاطرنشان کرد: رویکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، مشارکت همه دستگاه‌ها و سوق دادن کمک‌های خیرین در ساخت مجموعه‌های ورزشی است.

وی اعلام کرد: این کار نیازمند فرهنگ‌سازی و احساس ضرورت است چرا که در صورت ورود خیرین به عرصه ورزش، ثواب ساخت ورزشگاه کمتر از ساخت بیمارستان نخواهد بود زیرا ورزش مقدمه داشتن بدن سالم است که خود کاهش بیماری‌ها را به دنبال خواهد داشت و موجب نشاط و شادابی شهروندان نیز می‌شود.

انتهای پیام/2464/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول