اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان:

دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در لرستان برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان گفت: دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در لرستان برگزار می‌شود.

دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در لرستان برگزار می‌شود

 سعید محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با هدف ارتقاء سطح مهارت و در سالی که مزین به نام حماسه سیاسی - حماسه اقتصادی است، دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی را در هفته پژوهش برگزار می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد که با برپایی این نمایشگاه اقشار مختلف جامعه و به خصوص قشر جوان برخی مشاغل و حِرف را بشناسند و این دانشگاه نیز در حمایت از کارآفرینان برای تقویت خلاقیت و نوآوری سهیم باشد..

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان گفت: دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی را با حضور مراکز آموزش علمی کاربردی و مشارکت بخش دولتی و خصوصی از 25 لغایت 28 آذرماه سال‌جاری در مجتمع آموزشی صدیقه کبری(س) برگزار می‌شود.

محمدزاده تصریح کرد: برای برگزاری این نمایشگاه کمیته‌های علمی، اجرایی، پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و انفورماتیک در  دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در 45 غرفه برپا می‌شود، افزود: بخش‌های نمایشگاه شامل معرفی کارآفرینان برتر، کلینیک اشتغال و کارآفرینی، معرفی رشته‌ها و مشاغل قابل احراز و مشاغل خانگی بومی هستند.

انتهای پیام/2304/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول