اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش کشور:

98.8 درصد بودجه آموزش و پرورش را حقوق کارکنان تشکیل می‌دهد

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش کشور گفت: 98.8 درصد بودجه آموزش و پرورش را حقوق کارکنان تشکیل می‌دهد و با این وجود برای فعالیت‌های دیگری که باید در مدارس صورت گیرد بودجه‌ای نمی‌ماند.

98.8 درصد بودجه آموزش و پرورش را حقوق کارکنان تشکیل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهرزاد حمیدی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بحث عملیاتی کردن سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش در راس برنامه‌های این وزارتخانه قرار دارد.

وی سیاست وزارت‌ آموزش و پرورش را ارتقایی کیفیت دانست و تصریح کرد: دولت تدبیر و امید بودجه‌ ویژه‌ای برای این امر در سال جدید در نظر گرفته که امیدواریم نمایندگان مجلس آن‌ را مورد حمایت قرار دهند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش کشور توانمندسازی منابع انسانی، افزایش انگیزه معلمان، مسائل رفاهی فرهنگیان و ارتقای آگاهی آنان را از اولویت‌های این وزارت عنوان کرد.

حمیدی خاطرنشان کرد: نگاه مدرسه‌محوری از سیاست‌های عمده و اساسی است و ارتقای مدیریت آموزشگاهی و تمرکز به‌سمت مدرسه باید به‌گونه‌ای باشد که تمام مسئولان خود را خادم آن ‌ببینند.

وی با اشاره به اینکه 98.8 درصد بودجه آموزش و پرورش را حقوق کارکنان تشکیل می‌دهد، بیان داشت: با این وجود برای فعالیت‌های دیگری که باید در مدارس صورت گیرد بودجه‌ای نمی‌ماند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش کشور ابراز داشت: در حال حاضر وزارت آموزش و پرورش جمعیت وسیعی را زیر پوشش داشته و 12 میلیون دانش‌آموز و یک میلیون فرهنگی در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نیازمند یک نگاه بنیادین است، تاکید کرد: این وزارت باید با همکاری تمام دستگاه‌ها به یک رکن رکین در نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود.

حمیدی شایسته‌سالاری را از جمله سیاست‌های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: هیچ مدیری نباید تغییر کند مگر اینکه بهتر از آن پیدا شود.

این مسئول با تقدیر و تشکر از مدیر‌کل سابق، وی را فردی خدوم و متواضع معرفی کرد و افزود: این ظرفیت آموزش و پرورش است که چنین انسان‌هایی را می‌سازد.

وی به مدیر جدید آموزش و پرورش استان کرمانشاه توصیه کرد: تعامل با تمام نهادها و نمایندگان را افزایش داده و به‌دور از فعالیت‌های سیاسی فقط به تعلیم و تربیت نونهالان، نوجوانان و جوانان این استان بپردازد.

وی با تاکید بر اینکه پیام این جلسه نشان از محبوبیت و مقبولیت مدیر جدید در بین فرهنگیان دارد، یادآور شد: محبی مدیر هلی‌برد شده نیست و پله‌های ترقی را برای رسیدن به این جایگاه طی کرده است.

انتهای پیام/2700/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول