اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دبیرخانه کلانشهرها:

بودجه 93 از شفافیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است

مدیر دبیرخانه کلانشهرها گفت: در لایحه امسال شاهد شفافیت بهتری نسبت به گذشته بودیم و فرصت‌هایی ایجاد شده است.

بودجه 93 از شفافیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی میرنجاتی در دومین روز نشست مشترک شهرداران کلانشهرها و هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از چهار منظر بحث لایحه بودجه 93 مورد بررسی قرار گرفت و کارگروه‌های چهارگانه در این زمینه وارد مشورت و همفکری شدند.

وی افزود: در لایحه امسال شاهد شفافیت بهتری نسبت به گذشته بودیم و فرصت‌هایی ایجاد شده است؛ برخی موارد هم نیاز به حذف یا اصلاح داشتند که پیشنهادات مربوطه در این زمینه ارائه شدند.

مدیر دبیرخانه کلانشهرها با بیان اینکه تاکنون توجه کمتری به وظیفه دولت در حوزه مدیریت شهری شده است، گفت: حمل و نقل عمومی و احیای بافت فرسوده نیازمند تامین منابع مالی از سوی دولت هستند زیرا شهرداری‌ها نمی‌توانند اعتبارات لازم را برای اینگونه پروژه‌ها فراهم کنند.

وی ادامه داد: برخی محدودیت‌ها نیز سبب شده است استفاده از ظرفیت اوراق مشارکت در مجموعه مدیریت شهری کاهش یابد.

میرنجاتی خواستار تشکیل سه کارگروه در حوزه بافت فرسوده و حمل و نقل عمومی و نیز مسائل مالی و تسهیلات اوراق مشارکت شد و گفت: از این طریق می‌توانیم حضور نفرات بیشتری از نمایندگان مجلس را شاهد باشیم و از نظر درآمدی نیز به جمع‌بندی خوبی برسیم.

مدیر دبیرخانه کلانشهرها خاطرنشان کرد: لایحه بودجه 93 باید در موضوعات یادشده مورد بحث و بررسی دقیق قرار گیرد و پیشنهادات اصلاحی ارائه شود.

انتهای پیام/2258/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول