اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

بارش نیم متری برف در شهرستان مرند

بر اساس اعلام اداره هواشناسی شهرستان مرند بارش برف در شهر مرند 50 تا 60 سانتی‌متر گزارش شده و در ارتفاعات کوه میشو به یک متر رسیده است.

بارش نیم متری برف در شهرستان مرند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بارش برف سنگین که از عصر روز گذشته در شهرستان مرند آغاز شده و همچنان ادامه دارد باعت شده تمام راه‌های ارتباطی روستاهای شهرستان مرند با مرکز اصلی شهر استان بسته شود.

محمد کاظم‌زاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مرند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرند گفت: بارش برف سنگین موجب بسته شدن راه‌های ارتباطی روستایی بخش مرکزی و بخش یامچی و 110 روستا شهرستان مرند شده است.

وی افزود: تردد در محورهای اصلی این شهرستان شامل تبریز - مرند - بازرگان و مرند - جلفا فقط با زنجیر چرخ و به کندی صورت می‌شود.

کاظم‌زاده افزود: از سوی اداره راه و شهرسازی شهرستان مرند در حال حاضر 10  اکیپ از امدادگران راهداری شهرستان مرند در محورهای اصلی شهر مشغول برف‌روبی و بازگشایی راه‌های اصلی هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مرند همچنین از نجات و امداد‌رسانی دو خانواده که از استان آذربایجان‌غربی شب گذشته به علت بارش شدید برف گرفتار شده بودند خبر داد و گفت: با کمک هلال‌احمر  برای اسکان این دو خانواده نجات و به مکان مناسب انتقال داده شدند.

بارش برف همچنین تمام کلاس‌های دانشگاه آزاد اسلامی، علمی کاربردی و دانشکده فنی  شهرستان مرند را به تعطیلی کشاند.

بر اساس اعلام اداره هواشناسی شهرستان مرند بارش برف در شهر مرند 50 تا 60 سانتی‌متر گزارش شده و در ارتفاعات کوه میشو به یک متر نیز رسیده است.

همچنین بارش شدید برف در شهرستان مرند امروز باعث شد اکثر کارمندان ادارات در محل کار خودشان دیرتر حاضر شده و برخی ادارات نیز به حالت نیمه‌تعطیل درآیند.

فرمانده پلیس راه مرند نیز از تمام رانندگان خواست تا در صورت تردد و مسافرت خودروهای خودشان را با زنجیر چرخ مجهز و بدون زنجیر چرخ از تردد خودروها جلوگیری می‌شود.

علی ایمانلو همچنین از مسافران خواست همراه خود البسه گرم و نکات ایمنی را کاملا رعایت کنند.

انتهای پیام/60001/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول