اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زنجان مطرح کرد

آمادگی دستگاه‌های زنجان برای مقابله با شرایط بحرانی

فرماندار شهرستان زنجان گفت: تمهیدات لازم برای مقابله با شرایط بحرانی در شهرستان زنجان در نظر گرفته شده است.

آمادگی دستگاه‌های زنجان برای مقابله با شرایط بحرانی

علی کاظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تمهیدات لازم برای مقابله با شرایط بحرانی در شهرستان زنجان در نظر گرفته شده است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه محورهای شهرستان زنجان اولویت‌بندی شده‌اند، ادامه داد: محورهای شهرستان زنجان به چهار اولویت تقسیم شده‌اند و بازگشایی محورها براساس اولویت‌بندی انجام می‌شود.

وی به حجم گسترده راه‌های زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: 50 درصد از راه‌های استان زنجان در این شهرستان قرار دارد.

این مقام مسئول از توجیه‌سازی دهیاران و اعضای شورای روستاها خبر داد و بیان داشت: از همه مردم خواسته شده تا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

کاظمی با بیان اینکه روستاییان برای پذیرایی از در راه‌ماندگان آمادگی کامل را دارند، یادآور شد: اوقاف، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌ها آمادگی مقابله با شرایط بحرانی را دارند.

فرماندار شهرستان زنجان از برگزاری جلسه مدیریت بحران در روزهای گذشته خبر داد و یادآور شد: همه دستگاه‌های دولتی بر اساس نقشه راه و سناریوی در نظر گرفته شده برای مدیریت بحران آمادگی دارند.

وی از تدوین دستورالعمل برای ادارات مربوطه خبر داد و بیان کرد: مردم در این ایام با ماموران پلیس راه و راهداران بیشتر همکاری داشته باشند.

این مقام مسئول به بستن شدن راه تهم به چورزق در روزهای برفی اشاره و خاطرنشان کرد: در روزهایی که شاهد بارش هستیم این محور از ساعت 18 عصر تا 6 صبح مسدود می‌شود.

کاظمی از کنترل محورها و گردنه‌های این شهرستان در شرایط برفی خبر داد و متذکر شد: ماموران راهداری در این ایام همه تلاش خود را برای باز نگه‌داشتن راه‌ها انجام می‌دهند.

انتهای پیام/73002/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول