اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار قم:

نشست شهرداران کلانشهرها موجب پرهیز از چندصدایی است

معاون اداری و مالی شهرداری قم با اشاره به سه دوره گذشته نشست شهرداران کلانشهرها گفت: این نشست‌ها سبب شده است شهرداری‌ها یک حرف واحد در مواجهه با دیگر دستگاه‌ها داشته باشند و چند صدایی میان آنها دیده نشود.

نشست شهرداران کلانشهرها موجب پرهیز از چندصدایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا پوریافر در حاشیه چهارمین نشست شهرداران کلانشهرهای کشور در قم با اشاره به ارائه به موقع لایحه بودجه سال آینده به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لازم است شهرداری‌ها با دقت این لایحه را مورد بررسی قرار دهند و مواردی را که جزو نیازهای شهری محسوب می‌شود، پیشنهاد دهند.

وی افزود: شهرداری‌ها باید در چند بخش به رصد مسایل مربوط به حوزه‌های مختلف شهری در لایحه بودجه بپردازند و با جدیت و دقت، بندهایی را که نیاز به اصلاح یا تکمیل دارند یا احیانا در قانون آمده و در بودجه لحاظ نشده‌اند، مورد شناسایی قرار دهند.

معاون اداری و مالی شهرداری قم با تاکید بر توجه به بندهایی از قانون که به شهرداری‌ها کمک می‌کردند ولی در قانون حذف شده‌اند، عنوان داشت: نیاز به بازنگری و دقت نظر در این میان کاملا احساس می‌شود و دبیرخانه کلانشهرها، بهترین بستر برای این کار محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: کارشناسان کلانشهرها در روز نخست نشست مشترک شهرداران کلانشهرها جلساتی در قالب چهار کارگروه داشتند و مباحثی همچون تامین منابع مالی، بافت فرسوده و حمل و نقل را به بحث و بررسی گذاشتند.

پوریافر با اشاره به تبادل نظر میان مدیران شهری در این نشست خاطرنشان کرد: کارشناسان مدیریت شهری با ارائه پیشنهادات و اصلاحیه برخی موارد در لایحه بودجه در صدد هستند موضوعاتی را که منجر به کمک به شهرداری‌ها می‌شوند در قالب ارائه نقطه نظرات کارشناسی به نمایندگان مجلس مطرح کنند.

معاون اداری و مالی شهرداری قم تصریح کرد: بسترسازی مناسب برای کمک به شهرداری‌ها در هنگام بررسی لایحه بودجه در کمیسیون‌های مختلف مجلس از جمله اهداف این نشست محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه موارد مورد بحث و نتایج به دست آمده در چهار گروه یاد شده به تایید شهرداران کلانشهرها نیز خواهد رسید، گفت: امیدواریم با پیگیری‌های بیشتر، بودجه 93 به صورت کامل‌تر و بهتر در راستای عمران و آبادانی شهرها تنظیم شود.

پوریافر با اشاره به سه دوره گذشته نشست شهرداران کلانشهرها بیان داشت: این نشست‌ها سبب شده است شهرداری‌ها یک حرف واحد در مواجهه با دیگر دستگاه‌ها داشته باشند و چند صدایی میان آنها دیده نشود؛ هم‌افزایی و هم‌گرایی، نتیجه اصلی این نشست‌هاست.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول