اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیریت درآمدهای عمومی شهرداری مشهد:

60 درصد جمعیت کشور را شهرنشینان تشکیل می‌دهد

معاون مدیریت درآمدهای عمومی شهرداری مشهد با بیان اینکه افزون بر 60 درصد جمعیت کشور را شهرنشینان تشکیل می‌دهند، گفت: در همین راستا لازم است شهرداری‌ها بررسی‌های لازم در خصوص بودجه سال آینده را داشته باشند.

60 درصد جمعیت کشور را شهرنشینان تشکیل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا بختیاری در حاشیه چهارمین نشست مشترک شهرداران کلانشهرها و هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهداف این نشست گفت: مسلما این گونه گردهمایی در زمان‌ها و مقاطع مختلف که به منظور بحث، تبادل نظر و انتقال تجربیات انجام می‌شود، بسیار مفید و مثمرثمر خواهد بود.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌ها بین کلان شهرها و شهرداری‌ها امر پسندیده و مقبولی است، خاطرنشان کرد: البته این نشست که به بررسی بودجه سال 93 می پردازد از ویژگی خاصی برخوردار است که ضرورت حضور تمام کلان‌شهرها و شهرداری‌ها در آن احساس می شود تا نظرات خود را با هم در میان بگذارند و تجربیاتشان را به هم منتقل کنند.

معاون مدیریت درآمدهای عمومی شهرداری مشهد با بیان اینکه امیدواریم نتیجه این نشست اقدامات خوب عمرانی در سال 93 برای شهرهای کشور باشد، اظهار داشت: در تلاش هستیم طی دو روز برگزاری این نشست به اهدافی که در نظر داریم، دست یابیم.

وی عمده مباحث مطرح شده در این نشست را منابع درآمدی شهرداری‌ها و آنچه در بودجه کل کشور برای درآمد شهرداری‌ها پیش‌بینی می‌شود، دانست و اظهار داشت: این مهم می طلبد قبل از اینکه بحث بودجه نهایی شود شهرداری‌ها در جریان آن قرار گیرند.

بختیاری تاکید کرد: با توجه به اینکه افزون بر 60 درصد جمعیت کشور را شهرنشینان تشکیل می‌دهند این ضرورت احساس می‌شود که شهرداری‌ها بررسی‌های لازم در خصوص بودجه سال آینده را داشته باشند و نظرات خود را در میان بگذارند.

وی تصریح کرد: امیدواریم پیشنهاداتی که در این نشست ارائه می‌شود با حضور اعضای هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی به جمع‌بندی لازم برسد.

انتهای پیام/2258/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول