اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته علمی المپیاد قرآن و حدیث خبر داد

ارزیابی آثار ارسالی به دبیرخانه المپیاد قرآن و حدیث

رئیس کمیته علمی المپیاد قرآن و حدیث گفت: با تصویب شورای سیاست‌گذاری نوزدهمین المپیاد قرآن و حدیث ارزیابی آثار ارسالی به دبیرخانه المپیاد قرآن و حدیث المصطفی آغاز شد.

ارزیابی آثار ارسالی به دبیرخانه المپیاد قرآن و حدیث

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز جامعةالمصطفی، حجت‌الاسلام والمسلمین فاکر میبدی با اعلام پایان مهلت ارسال آثار بخش پژوهشی نوزدهمین المپیاد قرآن و حدیث گفت: با تصویب شورای سیاست‌گذاری نوزدهمین المپیاد قرآن و حدیث بخش آثار در چهار رشته تعیین شد که شامل رشته‌های تالیف و ترجمه کتاب، مقاله و پایان‌نامه است.

رئیس کمیته علمی المپیاد قرآن و حدیث در خصوص شرکت‌کنندگان مجاز بخش آثار گفت: طلاب ایرانی و غیرایرانی شاغل به تحصیل و دانش‌آموختگان مراکز وابسته و پیوسته جامعة المصطفی، طلاب غیرایرانی جامعة الزهرا، دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه مجازی المصطفی مجاز به شرکت در این بخش بودند.

وی گفت: تمام مقاطع تحصیلی اعم از کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امکان شرکت در رشته‌های تالیف و ترجمه کتاب، مقاله داشتند و رشته پایان‌نامه نیز صرفاً برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهش مجتمع آموزش عالی امام خمینی در ارتباط با رشته مقاله گفت: پس از ارزیابی آثار، مقالات برتر المپیاد در کتابی با عنوان مجموعه مقالات برگزیده المپیاد نوزدهم منتشر می‌شود و مقالات نیز بر روی پایگاه المپیاد قرآن و حدیث جامعة المصطفی با نام داوطلب منتشر خواهد شد.

فاکر با بیان اینکه موضوعات رشته پایان‌نامه در حوزه قرآن، احادیث، ادعیه و زیارات تعیین شده است، گفت: علاوه بر موضوعات قرآنی و حدیثی، به پایان‌نامه‌های مرتبط با مباحث سبک زندگی قرآنی، امتیاز ویژه‌ای تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/2258/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول