اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندار نظرآباد در بازدید سرزده از یک مجموعه درمانی مطرح کرد

برنامه‌ریزی برای توسعه زیرساخت‌های پزشکی نظرآباد

سرپرست فرماندار شهرستان نظرآباد وعده داد که توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و پزشکی این شهرستان در اولویت برنامه‌های عمرانی مسئولان قرار دارد.

برنامه‌ریزی برای توسعه زیرساخت‌های پزشکی نظرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، شهریار آقایی بعد از ظهر امروز از بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) و پلی کلینیک تخصصی این بیمارستان به صورت سرزده بازدید کرد.

در این بازدید عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان نظرآباد از روند خدمات‌رسانی به بیماران آگاه شد و با مردم و کادر پزشکی به صورت مستقیم گفت‌وگو کرد.

وی در حاشیه این بازدید طی سخنانی اظهار داشت: برای افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان به ویژه بیماران نیاز است که زیرساخت‌های بهداشتی و پزشکی و درمانی شهرستان نظرآباد توسعه یابد.

آقایی تصریح کرد: خوشبختانه مدیریت استانداری، فرمانداری نظرآباد و دستگاه‌های اجرایی مسئول در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را انجام داده و در حال حاضر توسعه و تکمیل مراکز بهداشتی و درمانی در بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در اولویت کاری مسئولان قرار دارد.

وی افزود: رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند زمانی که یکی از اعضای خانواده به بیماری مبتلا می‌شود، آنها به غیر از درد و رنج بیماری نباید دغدغه دیگری داشته باشند.

سرپرست فرمانداری نظرآباد افزود: این رهنمود رهبری معظم انقلاب اسلامی باید سرلوحه و الگوی فعالیت‌ دستگاه‌های مرتبط با حوزه بهداشت و درمان و کادر پزشکی مراکز درمانی قرار گیرد و از هیچ تلاشی برای تحقق این مهم نباید فروگذاری کنیم.

آقایی بیان داشت: نیازها و اولویت‌های بخش بهداشت و درمان شهرستان نظرآباد شناسایی شده و تامین اعتبارات و تکمیل نیروی انسانی به ویژه کادر پزشکی از اولویت‌های اصلی مسئولان شهرستان است.

وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش بیشتر دستگاه‌های اجرایی مسئول در این بخش و همت پزشکان و پرستاران نظرآبادی در آینده نزدیک سطح خدمات‌رسانی به مردم این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان ارتقا یابد.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول