اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کارگروه تامین مالی و در آمدی کلانشهرها مطابق احکام قانون برنامه پنجم مطرح شد

اعمال قوانین جدید برای کاهش آلودگی هوا

در جلسه کارگروه تامین مالی و در آمدی کلانشهرها مطابق احکام قانون برنامه پنجم استفاده از ظرفیت بند 20 ماده 55 قانون شهرداری و قوانین حمل و نقل و آلودگی هوا برای کاهش آلودگی هوا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اعمال قوانین جدید برای کاهش آلودگی هوا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جلسه کارگروه تامین مالی و در آمدی کلانشهرها مطابق احکام قانون برنامه پنجم در چهارمین نشست مشترک کارشناسان و شهرداران کلانشهرهای کشور و اعضا هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی در قم تشکیل شد.

در جلسه این کارگروه رفع مشکلات اجرایی ماده 15 و ماده 23 قانون جرایم راهنمایی و رانندگی و استفاده از ظرفیت بند 20 ماده 55 قانون شهرداری و قوانین حمل و نقل و آلودگی هوا برای کاهش آلودگی هوا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین مشخص شدن تکلیف سازمان امور مالیاتی مبنی بر ارائه گزارش واریز عوارض ارزش افزوده به حساب تمرکز وجوه به نام وزارت کشور و شهرداری‌های کلانشهرها، انتخاب بانک عامل توسط شورای اسلامی شهر برای شهرداری‌ها در انتشار اوراق مشارکت و دریافت تسهیلات، معافیت مالیاتی حقوق و مزایای پرسنل شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته و تصویب ضرایب افزایش و حداقل حقوق و مزایای پرسنل شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته از دیگر نکاتی بود که در این کارگروه از سوی اعضا مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2258/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول