اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کاهش ترافیک

جمعه بازار خودرو مشهد به مکان دیگری منتقل می‌شود

انتقال جمعه بازار خودرو به مکان جدید در برنامه سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری قرار گرفت.

جمعه بازار خودرو مشهد به مکان دیگری منتقل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری مشهد، جلال قربانی اظهار داشت: توجه به نیازهای شهروندان یکی از پارامترهای تاثیرگذار برای جلب رضایت شهروندان از نحوه خدمات‌دهی سازمان‌هایی همچون سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری است.

وی با اشاره به تعطیلی جمعه بازار خودرو کوهستان پارک شادی در ماه‌های اخیر عنوان داشت: استقبال شهروندان از جمعه بازار خودرو، تمامی فروشندگان و خریداران را به سمت جمعه بازار خودرو نمایشگاه بین‌المللی سوق داده که باعث شده این مکان بسیار پررونق باشد اما در کنار این رونق عده‌ای سودجو نیز با عدم حضور در صحن جمعه بازار و ایجاد بازار سیاه در اطراف نمایشگاه بین‌المللی باعث ایجاد مشکلاتی همچون ترافیک در بلوار امام علی (ع) و بلوار نمایشگاه شده‌اند.

قربانی ادامه داد: هر هفته با به‌کارگیری نیروهای انتظامی و راهور و استقرار نیروها در معابر اطراف جمعه بازار خودرو مشکلات ترافیکی رفع می‌شود اما این سازمان با آگاهی نسبت به مشکلات پیش آمده انتقال مکان جمعه بازار خودرو را در برنامه خود قرار داده و در حال مکان‌یابی و تملک زمین جهت انتقال است.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول