اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع استانداران کشور:

عصر امروز عصر به کارگیری صنایع بلدوزری نیست

دبیر مجمع استانداران کشور با بیان اینکه دوره استفاده از صنایع بلدوزری به اتمام رسیده گفت: عصر امروز عصر استفاده از صنایع‌ هایتک است.

عصر امروز عصر به کارگیری صنایع بلدوزری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حسین طاهری عصر امروز در مجمع استانداران بعد از انقلاب استان مرکزی، اظهار داشت: متأسفانه توسعه صنعت در استان مرکزی توسعه متوازنی نبوده است که امید می‌رود در دولت تدبیر و امید شاهد توسعه متوازن این بخش و دیگر بخش‌ها در این استان باشیم.

وی تصریح کرد: ارتباط صنعت و دانشگاه به خوبی می‌تواند مشکلات موجود در بخش صنعت و همچنین مسیر توسعه کشور و استان را شناسایی و هموار کند که این مهم باید در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.

دبیر مجمع استانداران کشور ادامه داد: کار خوب از مسیر تحقیق می‌گذرد بدون تحقیق کارها به خوبی به سرانجام نمی‌رسد ما باید بین علم و صنعت رابطه برقرار کنیم تا مشکلات این دو بخش در دیگر بخش‌ها به خوبی برطرف شود.

طاهری با بیان اینکه دوره استفاده از صنایع بلدوزری به اتمام رسیده گفت: عصر امروز زمان استفاده از صنایع هایتک است باید از صنایع ظریف که به آب چندانی نیاز ندارند استفاده کرد.

علی جابریان، چهاردهمین استاندار استان مرکزی نیز گفت:‌ بحث مهمی که مدیران باید به آن توجه داشته باشند موضوع تکریم ارباب‌رجوع است که باید همواره در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

عبدالحمید زاهدی، پانزدهمین استاندار مرکزی نیز با بیان اینکه مجمع استانداران نماد اعتدال کشور است، گفت: در حال حاضر 200 نفر از استانداران بعد از انقلاب عضو این مجمع هستند که گنجینه ارزشمندی از تجارب به شمار می‌رود.

وی متذکر شد: در شرایط فعلی کشور که اعتبارات کم و توقعات مردم بالا است با تدبیر و برنامه‌ریزی می‌توان مسائل کشور را به خوبی حل و فصل کرد.

جابریان ادامه داد: جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای توسعه صنایع امر مهمی است که می‌تواند رونق بخش صنعتی را فراهم سازد.

علی دانش‌منفرد، یکی دیگر از استانداران ادوار گذشته استان مرکزی نیز گفت: توجه به تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد می‌تواند مردم را در رسیدن به اهداف یاری رساند که باید به عنوان یک سیاست به آن پرداخت.

وی افزود: نظارت دقیق بر نحوه اجرای امور، توجه به اصل 44 قانون اساسی، رعایت اخلاق در رفتار با مردم از مسائل مهم دیگری است که می‌طلبد استانداران و مدیران دستگاه‌ها به آن اهتمام ورزند.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول