اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خبر داد

استفاده از محلول آب‌نمک برای پاکسازی معابر در زمستان امسال

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به اینکه استفاده از نمک در زمستان به آسفالت، بتن و فضای سبز آسیب وارد می‌کند، در سال جاری تلاش می‌شود از محلول آب نمک بیشتر استفاده شود.

استفاده از محلول آب‌نمک برای پاکسازی معابر در زمستان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رمضانعلی شورابی در حاشیه مانور مشترک زمستانه خدمات شهری و پلیس راهور، گفت: در این مانور 480 دستگاه خودروی عملیات زمستانه توسط شهرداری مشهد و سازمان‌های تابعه و همچنین 50 تا 60 دستگاه خودروی دیگر از سازمان‌ها و نهادهای مختلف شرکت کرده‌اند.

شورابی ادامه داد: مسیر این مانور مشترک از ایستگاه جامع خدمات شهری واقع در میثاق 34 آغاز و بعد از طی مسیرهای میدان نمایشگاه، میدان قائم(عج)، میدان استقلال، بلوار فردوسی به چهارراه خیام ختم می‌شود.

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه در زمستان سال جاری تلاش می‌شود کمتر از نمک برای یخ‌زدایی سطح شهر استفاده ‌شود، متذکر شد: با توجه به اینکه استفاده از نمک در زمستان به آسفالت، بتن و فضای سبز آسیب وارد می‌کند، در سال جاری تلاش می‌شود از محلول آب نمک بیشتر استفاده شود.

شورابی با تأکید بر همکاری شهروندان در فصل زمستان، تصریح کرد: با توجه به اینکه ماشین‌آلات زمستانه خودروهای سنگینی است و امکان تردد آن در داخل معابر فرعی دشوار است، از شهروندان درخواست می‌شود در آن روز برای جلوگیری از ایجاد ترافیک از خودروی شخصی کمتر استفاده کنند.

وی در پایان عنوان کرد: همچنین درخواست می‌شود در فصل زمستان شهروندان نسبت به برف‌روبی و یخ‌زدایی پیاده‌روی جلوی منزل و مغازه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/2202/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول