اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان یزد/

530 آشپز برای حضور در کاروان‌های زیارتی به رقابت می‌پردازند

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد از برگزاری آزمون سنجش مهارت برای 530 آشپز کاروان‌های زیارتی استان یزد خبر داد.

530 آشپز برای حضور در کاروان‌های زیارتی به رقابت می‌پردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل  آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد، سعید پرویزی اظهار داشت: به دنبال تفاهم‌نامه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و سازمان حج و زیارت استان یزد، 530 نفر از آشپزان کاروان‌های زیارتی برای دریافت گواهینامه مهارت و حضور در کاروان‌های زیارتی به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: در جلسه‌ای که با حضور مسئولان حج و زیارت و مسئولان اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد برگزار شد، آموزش کارگزاران دفاتر حج و زیارت مورد توجه قرار گرفت.

پرویزی عنوان کرد: این جلسه با هدف هماهنگی و برنامه ریزی لازم در اجرای تفاهم نامه بین سازمان حج و زیارت و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد برگزار شد.

وی در مورد ثبت‌نام در سامانه فنی و حرفه‌ای و دریافت کارت ورود به جلسه و ارائه پروژه عملی همچنین حضور در حوزه‌های آزمون توضیحاتی را ارائه کرد.

رئیس اداره آموزش حج و زیارت استان نیز در این جلسه بر اهمیت آموزش و کسب مهارت حرفه ای توسط کارگزاران و عوامل اجرایی عملیات زیارتی تأکید کرده بود.

نخستین آزمون رقابتی به صورت ادواری برای کارگزاران دفاتر حج و زیارت استان یزد روز پنج‌شنبه برای آشپزان این دفاتر در راستای ارتقا کیفیت ارائه خدمات برگزار می‌شود و افرادی که امتیاز لازم را کسب کنند، گواهینامه بین‌المللی مهارت دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/2464/ک/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول