اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیریت فوریت‌های اورژانس و پزشکی خراسان رضوی:

مرکز هدایت بحران در مرکز اورژانس خراسان رضوی تشکیل شد

جانشین مدیریت فوریت‌های اورژانس و پزشکی خراسان رضوی گفت: مرکز هدایت بحران در مرکز اورژانس استان تشکیل شده و در صورتی که استان با بحران جدی روبرو شود این مرکز وارد عمل خواهد شد.

مرکز هدایت بحران در مرکز اورژانس خراسان رضوی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین اسحاقی عصر امروز در مراسم آغاز طرح زمستانه اظهار کرد: پیش‌بینی فراخوان نیروهای خارج از شیفت و هماهنگی لازم با بیمارستان‌های استان همچنین آماده‌سازی چند دستگاه آمبولانس ویژه از جمله اقدامات انجام شده اورژانس در طرح زمستان 92 محسوب می‌شود.

اسحاقی عنوان کرد: مرکز هدایت بحران در مرکز اورژانس استان تشکیل شده و در صورتی که استان با بحران جدی روبرو شود این مرکز وارد عمل خواهد شد.

نماینده شهرداری مشهد در طرح زمستان 92 نیز با اشاره به آمادگی شهرداری مشهد برای مقابله با حوادث یا بحران‌های احتمالی در زمستان ابراز کرد: شهرداری مشهد با ذخیره 15 هزار تن شن و نمک آماده ورود به فصل زمستان است.

علی لطیفی افزود: شهرداری با آماده کردن 300 دستگاه نگهدارنده زمستانی، 120 دستگاه بیل برف‌روب، 70 دستگاه نمک پاش و 150 دستگاه موتور پمپ لجن‌کش آماده مواجهه با حوادث زمستانی است.

وی همچنین با اشاره به مشکلاتی که سال‌های گذشته به دلیل شن‌پاشی در زمستان به‌وجود می‌آمد، عنوان کرد: شهرداری در سال جاری از شن کمتر استفاده کرده و به جای آن از نمک‌های دانه بلند دو تا هفت میلی‌متری استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/2202/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول