اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گنجیان در گفت‌وگو با فارس:

صبا با بهره بردن از نقاط ضعف شهرداری نوشهر پیروز شد

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: تیم ما با حفظ توپ و بهره بردن مطلوب از نقاط ضعف تیم شهرداری نوژن نوشهر در جناحین برابر این تیم پیروز شد.

صبا با بهره بردن از نقاط ضعف شهرداری نوشهر پیروز شد

حسین گنجیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به موفقیت تیمش در کسب پیروزی در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور و راهیابی به مرحله دوم این مسابقات عنوان داشت: تیم ما در این دیدار بسیار خوب و سنجیده بازی کرد و در نهایت توانست مزد بازی هماهنگ و برتر خود را بگیرد.

وی ادامه داد: تصور من این است که تمام عزیزانی که به ورزشگاه تختی قم آمده بودند از تماشای دیدار صبای قم در مصاف با تیم شهرداری نوژن نوشهر لذت بردند زیرا بچه‌های تیم ما تاکتیکی، روان و حساب‌شده بازی کردند و با فوتبالی ناب از سد حریف گذشتند.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم با اشاره به برتری پرگل تیمش برابر تیم شهرداری نوژن نوشهر که با زدن چهار گل در هفته پایانی مرحله اول گروهی لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور رقم خورد، افزود: در این دیدار عباس طهماسبی و علی محمد روحانی در نیمه اول و محمدمیلادی آبادی و سیداحسان بدری در نیمه دوم برای تیم امید صبای قم گلزنی کردند.

وی با تمجید از عملکرد شاگردانش در این دیدار حساس خانگی یاد آور شد: تیم ما با انجام شیوه بازی غیرمستقیم و در زمان حمله با استفاده از تاکتیک حفظ توپ و بهره‌بردن مطلوب از نقاط ضعف حریف در جناحین توانست برابر شهرداری نوژن نوشهر به برتری دست یابد.

گنجیان تصریح کرد: البته تیم شهرداری نوژن نوشهر نیز با استفاده از بازی مستقیم و درگیرانه یا فیزیکی قصد داشت به گل برسد ولی مانع این کار شدیم، ضمن اینکه در این دیدار محمدمیلاد آبادی، علیرضا خدابنده لو و سیداحسان بدری به عنوان بازیکنان جانشین برای صبای قم وارد میدان شدند.

وی با اشاره به رده بندی نهایی بازی‌های این گروه ابراز داشت: در پایان بازی‌های گروه سوم از مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور تیم ابومسلم مشهد با 20 امتیاز در صدر ایستاد و تیم فوتبال امید صبای قم با 19 امتیاز دوم شد.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم بیان کرد: همچنین تیم فوتبال امید پرسپولیس قائمشهر با 14 امتیاز در رده سوم جای گرفت، شهرداری نوژن نوشهر با 10 امتیاز و تفاضل گل منفی پنج چهارم شد، تیم شهید آسیابی کلاله با هشت امتیاز و تفاضل گل منفی پنج در مکان پنجم ایستاد و تیم فوتبال امید داروسازی وتاک ساری با هشت امتیاز و تفاضل گل منفی شش آخرین تیم این گروه لقب گرفت.

وی با اشاره به نتایج هفته پایانی بازی‌های این گروه افزود: ابومسلم مشهد با نتیجه دو بر یک از سد تیم پرسپولیس قائمشهر عبور کرد، دیدار شهید آسیابی کلاله و داروسازی وتاک ساری یک بر یک مساوی شد و صبای قم نیز با چهار گل از سد تیم شهرداری نوژن نوشهر عبور کرد که با این نتایج ابومسلم و صبا به مرحله بعد صعود کردند اما تیم داروسازی وتاک ساری به عنوان آخرین تیم رده‌بندی این گروه به لیگ دسته دوم فوتبال امید باشگاه‌های کشور سقوط کرد.

انتهای پیام/78002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول