اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکارچی غیرمجاز پرندگان در فیروزکوه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه از دستگیری شکارچی غیرمجاز پرندگان و کشف یک پرنده زخمی از نوع «سارگینه» در این شهرستان خبر داد.

شکارچی غیرمجاز پرندگان در فیروزکوه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‏‌رسانی پلیس، شیخ‏‌مراد مرادی امروز اظهار کرد: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه بی‏‌امان با صیادان غیرمجاز، ماموران پلیس شهرستان فیروزکوه حین گشت‏‌زنی در حاشیه جاده فیروزکوه- مازندران در حوالی میدان امام رضا(ع) شهر، به یک دستگاه پژوی مشکی رنگ مشکوک و برای بررسی بیشتر به آن نزدیک شدند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از وسایل راننده موفق به کشف یک پرنده کمیاب از نوع سارگینه شدند که با استفاده از اسلحه شکاری زخمی شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه افزود: همچنین عوامل انتظامی در بازرسی از این خودرو، یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه‌‏زنی دو لول، 45 عدد فشنگ، پنج عدد پوکه، مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه، چهار عدد باتری خودرو، یک دستگاه پمپ کف‏کش استخری و یک دستگاه اسپیلت کولر گازی که همه آنها سرقتی بود، نیز کشف کردند.

مرادی با اشاره به اعتیاد متهم تصریح کرد: در این راستا، راننده خودرو به هویت «ع- ب»، 31 ساله دستگیر، خودروی وی توقیف و پرنده زخمی برای مداوا به محیط‌‏بانان اداره حفاظت محیط زیست فیروزکوه تحویل شد.

انتهای پیام/2568/ل/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول