اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خبر داد

تشدید برخورد با خودروهای دارای بیش از یک میلیون تومان تخلف

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از تشدید برخورد با خودروهای دارای بیش از یک میلیون تومان تخلف خبر داد و گفت: استان رتبه دوم برخورد با رانندگان متخلف دارای جریمه بیش از یک میلیون تومان را در کشور دارد.

تشدید برخورد با خودروهای دارای بیش از یک میلیون تومان تخلف

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار بهمن امیری‌مقدم ظهر امروز در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس راه خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به اینکه در هشت ماه گذشته بیش از هزار مورد تصادف در جاده‌ها و شهرهای استان اتفاق افتاده این مسئله برای ما مطلوب نیست.

وی اظهار کرد: خراسان رضوی در سال‌های گذشته از نظر حوادث جاده‌ای کاهش چشمگیری داشته اما در سال جاری تعداد کشته‌های ما حدود 13 نفر کمتر از سال گذشته است که همین امر نشان دهنده لزوم همکاری بیشتر مردم با پلیس ‌راه است.

امیری‌مقدم یادآور شد: باید قبل از هر حادثه‌ای از بروز آن جلوگیری کنیم و در صورتی که در زمستان با هوای سرد یا کولاک جاده مواجه شدیم نباید با اصرار مردم اجازه ورود آنها به خطر را بدهیم.

وی افزود: تجهیز خودروها و مکان‌های اسکان باید از هم‌اکنون صورت گیرد و پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان‌های اضطراری انجام شود.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اظهار کرد: مردم حتماً به بحث بیمه وسایل نقلیه توجه داشته باشند تا در صورت هر گونه حادثه احتمالی با مشکلات و عواقب اقتصادی شدید مواجه نشوند.

وی با اشاره به حضور هیئت‌های عزاداری در دهه آخر صفر تاکید کرد: مشهد و خراسان رضوی در دهه آخر صفر میزبان تعداد زیادی از زائران علاقه‌مند به اهل بیت (ع) است؛ بنابراین مسئولان کاروان‌ها دقت داشته باشند کاروانی از مقصدش حرکت نکند مگر اینکه بیمه شده باشد تا در صورت بروز هر گونه حادثه، خانواده‌های حادثه‌دیدگان بتوانند از مزایای بیمه بهره‌مند شوند.

امیری‌مقدم همچنین با اشاره به طرح تشدید برخورد با خودروهایی که جریمه‌هایی بیش از یک میلیون تومان دارند، اظهار کرد: در هشت ماه گذشته روزانه به طور متوسط 50 خودروی دارای جریمه بیش از یک میلیون تومان را متوقف کرده‌ایم.

وی افزود: نیروی انتظامی استان در مجموع بیش از 2 هزار و 650 دستگاه وسیله نقلیه دارای جریمه‌های بالاتر از یک میلیون تومان را متوقف کرده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی استان رتبه دوم برخورد با رانندگان متخلف دارای جریمه بالای یک میلیون تومان را در کشور به دست آورده و این طرح همچنان با قوت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2202/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول