اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

طرح زمستانی پلیس راه در آبعلی آغاز شد

طرح زمستانی پلیس راه در سراسر کشور با برگزاری رزمایشی در آبعلی آغاز شد.

طرح زمستانی پلیس راه در آبعلی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، پیش از ظهر امروز در این رزمایش، دستگاه‏‌های خدمات‏‌رسان در طرح زمستانی، امکانات خودرویی و پروازی و تجهیزات خود را به نمایش گذاشتند.

طرح زمستانی پلیس راه همه ساله از 20 آذرماه در سراسر کشور آغاز شده و تا 20 اسفندماه ادامه دارد و به طرح نوروزی متصل می‏‌شود.

دستگاه‌‏های دخیل در این طرح شامل هلال احمر، نیروی انتظامی، پلیس راهور، اورژانس، امداد خودرو و آتش‌‏نشانی هستند که با به‏‌کارگیری تمام توان و امکانات خود در کاهش حوادث جاده‌‏ای در فصل زمستان با یکدیگر همکاری می‌‏کنند.

به گفته مسئولان حاضر در این مراسم، 97 هزار نفر نیرو از این دستگاه‌‏ها در قالب 2 هزار تیم در 27 استان و استقرار ثابت در 110 گردنه برف‏گیر کشور طرح زمستانی اجرا می‏‌کنند.

گفتنی است، از مهم‏ترین امکانات این دستگاه‏‌ها به‏‌کارگیری 30 فروند بالگرد است که کمک زیادی در امدادرسانی به حوادث احتمالی در گردنه‏‌های برف‏گیر و مصدومان جاده‌‏ها می‏‌کند.

همچنین این مراسم با حضور رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، رئیس پلیس راهور، قائم مقام اورژانس و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌‏ای و مسئولان شرق استان تهران برگزار شد.

انتهای پیام/2568/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول