اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

کادری سرپرست بنیاد شهید شهرستان قرچک شد

آزمان کادری به ‌عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک انتخاب و معرفی شد.

کادری سرپرست بنیاد شهید شهرستان قرچک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش از ظهر امروز «آزمان کادری» به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک انتخاب و معرفی شد.

مراسم معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک با حضور رضا ریاحی فرماندار و ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران برگزار و آزمان کاردی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم اظهار داشت: سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگری خانواده‌های آنان است پس خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه بسیار مهم برای هر مسئولی محسوب می‌شود.

رضا ریاحی با تأکید بر اینکه باید در بنیاد شهید و امور ایثارگران، انسان‌هایی شایسته به عنوان خدمتگزار مشغول فعالیت باشند، افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران در هر پست و مقامی که باشیم سعادت است؛ اما فعالیت در بنیاد شهید و خدمت به خانواده‌های معزز و معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان دارای اجر بیشتری خواهد بود.

 

وی از زحمات عباس برکان رئیس پیشین بنیاد شهید شهرستان‌های ورامین و قرچک در طول دوران تصدی در این شهرستان تقدیر کرد و از سرپرست جدید بنیاد شهید این منطقه نیز خواست با تمام قوا خود را برای خدمت‌رسانی بیش از پیش به خانواده‌های شهدا و ایثارگران آماده کند.

ریاحی همچنین بر تداوم برنامه‌های دیدار با خانواده شهدا و جانبازان تأکید کرد.

این گزارش حاکی است، آزمان کاری از سال 75 تا کنون در مسئولیت‌های گوناگون بنیاد شهید مشغول فعالیت بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به معاون فرهنگی و اداری مالی بنیاد شهید شهرستان ورامین و رئیس حوزه مدیرکل و مدیر روابط‌عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران اشاره کرد.

انتهای پیام/2462/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول