اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد

آغاز طرح زمستانه پلیس راه با مشارکت 97 هزار نفر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از آغاز طرح زمستانه پلیس راه با مشارکت 97 هزار نفر در سراسر کشور خبر داد.

آغاز طرح زمستانه پلیس راه با مشارکت 97 هزار نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سردار اسکندر مؤمنی پیش از ظهر امروز در حاشیه رزمایش طرح زمستانه پلیس راه کشور در آبعلی در گفت‏‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: 97 هزار نفر نیرو از اورژانس، هلال احمر، امداد خودرو، آتش‏نشانی، پلیس راهور و راهنمایی در راستای اجرای این طرح مشارکت دارند.

وی بیان کرد: این نیروها در قالب دو هزار تیم در 27 استان و استقرار ثابت در 110 گردنه برف‏گیر کشور، طرح زمستانی امسال را آغاز می‏‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: پلیس راهور نیز در قالب 43 هزار نفر و 30 فروند بالگرد و 10 هزار تیم ثابت و سیار خودرویی و موتوری در این طرح شرکت کرده است.

وی با بیان اینکه طرح زمستانه امسال از 20 آذر ماه آغاز می‌‏شود و تا 20 اسفند ادامه خواهد شد، افزود: در ادامه، این طرح به طرح نوروزی پلیس راه متصل می‏‌شود.

مؤمنی با ذکر اینکه برای اجرای طرح از ماه‌‏ها قبل برنامه‌‏ریزی شده است، ادامه داد: اگر مشارکت و همراهی مردم نباشد، راه به جایی نخواهیم برد.

وی زمستان امسال را بر اساس پیش‌‏بینی‏‌ها، سردتر و راه‏‌ها را برف‏گیرتر از همیشه خواند و تصریح کرد: این پیش‌‏بینی می‏‌طلبد که مردم قبل از سفر مقدمات عزیمت خود را فراهم کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اطمینان از صحت و سلامت تجهیزات ایمنی خودرو به خصوص ترمزها و چراغ‏‌های روشنایی، برف‏‌پاک‌‏کن و آب‏پاش و به همراه داشتن پوشاک گرم، غذا و تجهیزات ایمنی کافی را در درجه اول اهمیت برشمرد.

انتهای پیام/2568/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول