اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد:

سارق 25 میلیون تومانی در گناباد به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد گفت: یک سوداگر مرگ و یک سارق 25 میلیون تومانی پس از انجام یک‌سری کارهای اطلاعاتی توسط ماموران انتظامی این شهرستان به دام افتادند.

سارق 25 میلیون تومانی در گناباد به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، رضا قدمگاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سوداگر مرگ که سابقه چند فقره توزیع مواد مخدر را در سطح شهر کاخک داشت، پس از انجام یک‌سری کارهای اطلاعاتی توسط ماموران نیروی انتظامی در گناباد دستگیر شد.

وی افزود: متهم در یک اقدام ضربتی توسط مأموران انتظامی بخش کاخک دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی از قبیل شیشه و مرفین از وی کشف شد.

این مسئول ادامه داد: در این رابطه متهم تحویل مقامات قضایی شد.

قدمگاهی تصریح کرد: به دنبال چند فقره سرقت از منازل مسکونی در شهرک فرهنگیان و سرقت طلاجات، گوشی تلفن همراه و ... به ارزش 25 میلیون تومان مراتب در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت که کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، پس از بررسی صحنه سرقت با توجه به سرنخ‌های موجود و با استفاده از بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار، سارق را شناسایی کردند.

وی افزود: اقدامات گسترده‌ای برای دستگیری این سارق شروع شد که ماموران پس از کسب اطلاعات به دست آمده سرانجام وی را در پایانه مسافربری در حالی که منتظر حرکت اتوبوس بود، دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی گفت: این سارق در ادامه بازجویی‌ها به چهار فقره سرقت اعتراف کرد که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول