اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهنوج خبر داد

کشف 475 سکه عتیقه 3 میلیاردی در کهنوج

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از 475 قطعه سکه عتیقه به ارزش 3 میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.

کشف 475 سکه عتیقه 3 میلیاردی در کهنوج

عباس خاکی‌نهاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: مأموران انتظامی کهنوج پس از ماه‌ها اقدامات اطلاعاتی، بهره‎گیری از شگردهای پلیسی و شناسایی مجرمان بامداد روز گذشته با شنیدن «رمز یا زهرا (س)» اجرای بخش عملیاتی رزمایش انتظامی غدیر 92 را در جنوب استان کرمان آغاز کردند.

وی افزود: هدف از اجرای این رزمایش جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز و برخورد با دارندگان آن‌ها، کشف اموال مسروقه و دستگیری سارقان، دستگیری عوامل شرارت و ناامنی، مقابله با قاچاقچیان سوخت و متخلفان از قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها و شهرها است.

خاکی‌نهاد با بیان دستاوردهای اجرای رزمایش تصریح کرد: مأموران انتظامی روز گذشته توانستند 10 سارق، چهار کلاهبردار و 40 متهم تحت تعقیب مقام قضایی را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با اشاره به اجرای رزمایش غدیر 92 در جنوب کرمان ابراز داشت: طی 24 ساعت گذشته نیز 320 کیلوگرم تریاک و 475 قطعه سکه عتیقه به ارزش 3 میلیارد و 800 میلیون ریال کشف شده است.

خاکی نهاد با توجه به حضور پررنگ مأموران پلیس راه و راهور در سطح معابر درون و برون‌شهری کهنوج از کاهش تخلفات حادثه‌ساز خبر داد و گفت: مأموران پلیس توانستند طی 24 ساعت گذشته هشت قاچاقچی مواد افیونی و چهار خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر کنند.

کشف 50 هزار عدد داروی روانگردان در کهنوج

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به پاکسازی و بازرسی 85 نقطه شهری و 60 نقطه روستایی گفت: در نخستین روز از اجرای این رزمایش یک باند پنج نفره سرقت از منازل دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه مجرمان و متهمان دستگیر شده، پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند، عنوان کرد: 155 رأس گوسفند قاچاق به ارزش 465 میلیون ریال، تعدادی سلاح غیرمجاز، بیش از 50 هزار عدد قرص و شربت روانگردان و مقداری کالای قاچاق به ارزش 50 میلیون ریال کشف شده است.

انتهای پیام/2655/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول