اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:

تولید مسکن در پردیس متوقف نمی‎شود / شیوه‌‏نامه‌‏های جدید ساخت مسکن در دست تهیه

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه تولید مسکن متوقف نمی‎شود، گفت: شیوه‌‏نامه‏‌های جدید ساخت مسکن در دست تهیه است.

تولید مسکن در پردیس متوقف نمی‎شود / شیوه‌‏نامه‌‏های جدید ساخت مسکن در دست تهیه

سیدمهدی هدایت امروز در گفت‎وگویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: سخنانی که این روزها مطرح می‏‌شود، دلیل بر این نمی‎شود که ما دیگر مسکن ارزان قیمت نمی‎سازیم.

وی تصریح کرد: دولت در حال تنظیم شیوه‎نامه جدیدی در وزارت راه و شهرسازی بوده و بر اساس شیوه‎نامه جدید ممکن است در این قالب به آنهایی که در انتظار دریافت مسکن هستند، کمک شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: ما نمی‎گوییم تولید مسکن متوقف می‎شود؛ بلکه در چارچوب و شیوه‎نامه جدید مجدداً ساخت مسکن آغاز خواهد شد.

هدایت ادامه داد: در چارچوب مسکن مهر، آنهایی که ثبت سامانه شده‎اند یا نقص پرونده داشته‎اند یا فرم (ج) مربوطه تأیید نشده، دیگر به آنان مسکن مهر تعلق نمی‎گیرد و نیازی به پیگیری این دست از متقاضیان نیست.

وی خاطرنشان کرد: ما به مردم متعهد هستیم و طبق آن نیز به تعهدمان عمل می‎کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: به طور قطع، این تعهدها عملیاتی خواهد شد و  معاون وزیر راه و شهرسازی نیز پیگیر کار است.

هدایت بیان داشت: وی چندین بار حضور مستمر در پردیس داشته‎ و فعالیت‏‌ها را رصد می‎کند؛ مراحل ساخت این پروژه‎ها در دست بررسی است.

این مسئول متذکر شد: تأکید معاون وزیر راه و شهرسازی این است که تعهدهایی که به مردم داده‎ایم، را انجام دهیم و این پروژه‎ها را به‎موقع اجرایی کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: باید در موعد مقرر واحدها را به مردم تحویل دهیم و وزیر راه و شهرسازی نیز در این رابطه نظرشان همین است که به‎موقع و با امکانات، واحدها به مردم واگذار شود.

انتهای پیام/2568/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول