اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با فارس خبر داد

تلاش برای افزایش بودجه جشنواره امام ‌رضا (ع) در کمیسیون تلفیق

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین تلاش را در کمیسیون تلفیق برای موضوع بازنگری در بودجه جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به کار خواهیم بست.

تلاش برای افزایش بودجه جشنواره امام ‌رضا (ع) در کمیسیون تلفیق

نصرالله پژمان‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: امروز در بودجه چیزی که می‌بینیم نحیف کردن بسیاری از برنامه‌های فرهنگی است و باعث می‌شود این‌گونه موضوعات از چرخه اجرا خارج شود و فعالیت‌های ارزشی مغفول بماند.

وی تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین فعالیت‌های ارزشی در جهان طی 10 سال گذشته برگزاری جشنواره امام رضا (ع) بوده که توانسته به ابعاد شخصیتی آن امام همام بپردازد و ضمن پوشش تمامی حوزه‌های هنری سبب جذب و جلب توجه هنرمندان به شخصیت ایشان شود.

وی خاطرنشان کرد: تخصیص بودجه کم و برگزاری جشنواره امام رضا (ع) با کیفیت کم، موضوعی نیست که بتوان از کنار آن به راحتی عبور کرد و حتماً این موضوع را به صورت ویژه در کمیسیون تلفیق بودجه و کمیسیون فرهنگی مجلس پیگیری می‌کنیم.

این مسئول یادآور شد: حیف است که جشنواره امام رضا (ع) که به تمام طیف‌های شخصیتی نگاه دارد و کاملاً مردمی است با بودجه‌ای اندک اداره شود چرا که این‌گونه برنامه‌های فاخر نیازمند بودجه‌ای مطلوب و در خور شأن نام امام رضا (ع) است.

پژمان‌فر تصریح کرد: باید به فعالیت‌های ارزشی نظیر جشنواره‌های فرهنگی بها داده شود و طوری برخورد نشود که آنها به سمت نابودی و فراموشی پیش برود.

نماینده مردم مشهد در مجلس افزود: اطلاع دارم در سال‌های اخیر جشنواره امام رضا (ع) دارای رشد کمی و کیفی خوبی بوده است لذا نباید با تصمیم‌های اشتباه جلوی رشد آن را بگیریم.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس یادآور شد: مسئولان نظام اذعان کردند که صرفه‌جویی شود ولی در برنامه‌ای که سبب گسترش فرهنگ رضوی می‌شود نباید این‌گونه اعمال شود، فقط باید طوری بودجه ارائه گردد که سرآغاز حرکات فرهنگی باشد.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول