اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‎کل حفاظت محیط سیستان و بلوچستان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی مدیریت سبز در ادارات و سازمان‌های سیستان و بلوچستان

مدیر ‎کل حفاظت محیط سیستان و بلوچستان از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت سبز برای ادارات و سازمان‌های سیستان و بلوچستان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی مدیریت سبز در ادارات و سازمان‌های سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، خسرو افسری اظهار داشت: دوره‎های آموزشی مدیریت سبز در سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان عنوان کرد: دوره‎های آموزشی مدیریت سبز به منظور افزایش بهینه‎سازی مصرف انرژی و سالم سازی محیط زیست و مصرف صحیح و غیره توسط اداره‎های آموزش و پژوهش و محیط زیست انسانی این اداره‎کل در حال برگزاری است.

این مسئول اضافه کرد: برای شروع کار با همکاری سازمان مدیریت استان، برای تمامی نمایندگان ادارات، سازمان‎ها، نهادها دولتی و خصوصی این دوره برگزار و اهداف و وظایف تعریف شده در مدیریت سبز معرفی و آموزش داده می‌شود و در گام بعدی برای تک تک این ادارات و سازمان‎ها، دوره تخصصی با جزییات بیشتر و مباحث تخصصی در تمام شهرستان‎های استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون این دوره آموزشی در شهرستان‌های چابهار و نیکشهر برگزار شده است.

افسری اضافه کرد: دوره مدیریت سبز از ابتدای آذر ماه جاری تاکنون برای کارکنان کارخانه سیمان سیستان و اداره کل دامپزشکی استان برگزار شده و امیدواریم با برگزاری این دوره آموزشی بتوانیم گامی کوچک، اما موثر در راستای اهداف مدیریت سبز از جمله مصرف بهینه، صرفه‎جویی، محیط زیست سالم و غیره برداریم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان متذکر شد: با توجه به مسائل مطروحه در مدیریت سبز و اهمیت آن در زندگی کاری، اجتماعی و خانوادگی و غیره ضمن تشکر از سازمان‌ها و اداراتی که با این اداره‎کل در برگزاری این کارگاه آموزشی همکاری داشته‎اند از سایر ادارات و سازمان‎ها دعوت کرد تا در برگزاری دوره مذکور همکاری لازم را با این اداره‎کل داشته تا محیط زیست سیستان و بلوچستان بتواند دوره مدیریت سبز را در تمام سطوح و تمام ادارات برگزار دارد.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول