اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر قوچان مطرح کرد

استفاده از سرمایه‌گذاران برای توسعه شهری و مبلمان شهر

رئیس شورای اسلامی شهر قوچان گفت: دغدغه شورای چهارم از زمان شکل‌گیری توسعه شهری و مبلمان شهر بوده که به دنبال استفاده از همه سرمایه‌گذاران در این زمینه است.

استفاده از سرمایه‌گذاران برای توسعه شهری و مبلمان شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، عباسعلی معتمدی ظهر امروز در جلسه کمیسیون عمران، توسعه و سرمایه‌گذاری شورای شهر قوچان در محل سالن این شورا اظهار داشت: دغدغه شورای چهارم از زمان شکل‌گیری، توسعه شهری و مبلمان شهر بوده که به دنبال استفاده از همه سرمایه‌گذاران در این زمینه است.

وی با بیان این مطلب که سرمایه‌گذار مانند آهویی بوده که اگر احساس ناامنی کند به جای دیگری می‌رود، تصریح کرد: باید برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن کرده و اگر با ملایمت با وی برخورد نشود سرمایه خود را به شهر دیگری خواهد برد.

معتمدی تعامل و روابط‌ عمومی پایین و ضعیف را یکی از دلایل عدم جذب سرمایه‌گذار و ماندگاری او در سطح شهر دانسته و تاکید کرد: باید در سطح شورای شهر و شهرستان گروهی تشکیل شده تا به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشند تا سرمایه‌گذاران در شهر احساس امنیت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر افزود: سرمایه‌گذار به دنبال سوددهی بوده و اگر پروژه‌های عمرانی بازده و سودی نداشته باشند سرمایه‌گذار قدم بر نخواهد داشت.

معتمدی با اشاره به این موضوع که هیچ شهری بدون سرمایه‌گذار پیشرفت نخواهد کرد، بیان داشت: در ذهن بسیاری از سرمایه‌گذاران این تفکر القا شده که شهرداری و شورای شهر به دنبال مانع تراشی برای حضور سرمایه‌گذاران هستند که باید این مطلب از ذهن‌ها پاک شود.

انتهای پیام/2202/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول