اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

پسر شیشه‌ای پدرش را کشت

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتلی که بر اثر مصرف شیشه پدرش را به قتل رساند، خبر داد.

پسر شیشه‌ای پدرش را کشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، صابر عباس‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر گزارش پلیس آگاهی شهرستان مرند، در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای این شهرستان که منجر به مصدوم شدن شخصی به نام «س- ن» از ناحیه سر توسط پسرش به نام «م- ن» شد که مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

وی ادامه داد: متهم دستگیر و به اتهام ضرب و جرح با قرار صادره روانه زندان شد و متعاقب آن معلوم شد مصدوم به علت شکستگی جمجمه و ضربه مغزی فوت کرده که به دستور مقام قضایی متهم از زندان تحویل و در بازجویی اولیه که در زمان درگیری و حتی در آگاهی منکر قضیه درگیری با پدرش بوده با بررسی ادله و جمع‌آوری مدارک از جمله کشف آثار خون در لباس وی، نامبرده به نحوه درگیری و زدن ضربه با چوب دستی به سر پدرش اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: متهم در اعترافات خود در خصوص علت قتل بیان کرد که در حال مصرف موادمخدر از نوع شیشه در منزل بوده که پدرش رسیده و پس از دیدن صحنه استعمال با هم درگیر و با ضربه چوب دستی مقتول را نقش بر زمین کرده و چون کسی در منزل نبود بدون اینکه کسی متوجه شود از منزل خارج و سه ساعت بعد مراجعت و منکر قضیه شده بود.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول