اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده عملیات سازمان آتش‌نشانی ورامین خبر داد

سایه قاتل خاموش ناکام بر منزل مسکونی در ورامین

فرمانده عملیات شیفت «پ» سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از وقوع حادثه نشت گاز منواکسیدکربن در یک واحد مسکونی در شهر ورامین خبر داد.

سایه قاتل خاموش ناکام بر منزل مسکونی در ورامین

امین پاکیزه‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از وقوع حادثه نشت گاز منواکسیدکربن در یک واحد مسکونی در شهر ورامین خبر داد.

فرمانده عملیات شیفت «پ» سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در تشریح عملیات اظهار داشت: روز گذشته مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از نشت گاز منواکسیدکربن یک واحد مسکونی خبردار شد.

امین پاکیزه‌منش افزود: با دریافت این پیام آتش‌نشانان از ایستگاه یک سریعاً و بدون فوت وقت، پس از دقایقی در محل وقوع حادثه واقع در خیابان آزادگان حاضر شدند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، نجاتگران سریعاً نسبت به ورود به مجتمع مسکونی و جلوگیری از انتشار بیشتر گاز و ابلاغ توصیه‌های ایمنی به مالک مبادرت ورزیدند که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

فرمانده عملیات شیفت «پ» سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در پایان تاکید کرد: نامناسب بودن خروجی دودکش بخاری علت اصلی این حادثه عنوان شده است.

وقوع حادثه آتش‌سوزی یک داروخانه در شهر ورامین

پاکیزه‌منش همچنین از وقوع حادثه آتش‌سوزی یک داروخانه در شهر ورامین نیز خبر داد.

فرمانده عملیات شیفت «پ» سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در تشریح عملیات اظهار داشت: نیمه‌شب گذشته مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از آتش‌سوزی در داروخانه‌ای در حاشیه‌شهر و در منطقه عمرآباد خبردار شد.

این مسئول افزود: با دریافت این پیام آتش‌نشانان از ایستگاه مرکزی سریعاً و بدون فوت وقت، پس از دقایقی در محل وقوع حادثه واقع در منطقه عمروآباد ورامین حاضر شدند.

وی در ادامه عنوان کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه نسبت به اطفاء حریق و ایمن‌سازی محیط داروخانه اقدام کردند.

فرمانده عملیات شیفت «پ» سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در پایان تاکید کرد: علت اولیه این حادثه اتصالی در قسمت چراغ‌های LED تابلوی تبلیغاتی بیان شده است که منجر به آتش گرفتن تابلو و کارتون‌های انبار شده در مجاورت تابلو گردیده است که البته گزارش تکمیلی حادثه پس از بررسی نهایی به مراجع ذی‌صلاح اعلام خواهد شد.

تصادف یک دستگاه خودرو سواری پراید در شهر ورامین

پاکیزه‌منش در ادامه از تصادف یک دستگاه خودرو سواری پراید در شهر ورامین نیز خبر داد.

فرمانده عملیات شیفت «پ» سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در تشریح عملیات اظهار داشت: شب گذشته مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از  وقوع حادثه رانندگی برای یک دستگاه خودرو پراید واقع در جاده احمدآباد ورامین خبردار شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از تماس با سامانه سازمان آتش‌نشانی، نجات‌گران این سازمان از ایستگاه مرکزی سریعاً و بدون فوت وقت پس از دقایقی در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

پاکیزه‌منش گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه با قرار دادن علائم هشداردهنده و قطع سیستم برق خودرو در حضور عوامل اورژانس مصدومین را در یک عملیات سریع با رعایت کامل نکات ایمنی از داخل خودرو خارج و برای مداوا تحویل عوامل اورژانس دادند.

این مسئول ادامه داد: آتش‌نشانان پس از نجات سرنشینان و تحویل خودرو به پلیس راهور به عملیات خود پایان دادند.

فرمانده عملیات شیفت «پ» سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در پایان تاکید کرد: علت اولیه این حادثه بی‌احتیاطی راننده و ناتوانی در کنترل خودرو اعلام شده است که البته گزارش نهایی حادثه پس از بررسی نهایی و تخصصی پلیس راهور به مراجع ذی‌صلاح اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/2462/ل40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول