اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس:

استعفای زبانی نمایندگان قابل قبول نیست

سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استعفای نمایندگان مجلس باید با رعایت اصول خاص خود صورت پذیرد، بر خویشتن‌داری نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه تاکید کرد.

استعفای زبانی نمایندگان قابل قبول نیست

محمد علی اسفنانی در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: روز گذشته یکی از نمایندگان مردم استان خوزستان نطق پیش از دستور خود را بیان کرد و پس از آنکه نطقش به پایان رسید، دوباره به جایگاه آمد و از استعفای دسته‌جمعی نمایندگان آن استان خبر داد.

وی اظهار کرد: استعفای نمایندگان باید مکتوب ارائه شود، هیئت رئیسه اعلام وصول کند و پس از آن در صحن علنی رأی‌گیری شود و تنها بیان شفاهی یک موضوع را نمی‌توان استعفای دسته جمعی تلقی کرد.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و نمایندگان در این زمینه خویشتن‌داری کنند و اجازه دهند امور از مبادی خاص خود پیگیری شود.

وی بیان کرد: در بودجه امسال بخش بسیاری از ردیف‌های عمرانی حذف شده و دولت تصمیم دارد تا طرح‌های عمرانی نیمه‌کاره دولت قبل را به پایان برساند، لذا به طرح‌های جدید ردیفی تخصیص نداده است و همین موضوع اعتراض نمایندگان استان خوزستان را که ظاهراً در دولت قبلی هم پروژه عمرانی آنچنانی نداشته‌اند، در پی داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لایحه بودجه 93 در حالی روز یکشنبه توسط رئیس جمهور تقدیم مجلس شد که در زمینه مسایل عمرانی کاهش و در زمینه تحقیقات و پژوهش، توسعه و نگهداری مراکز درمانی و ارایه خدمات بهداشتی به مردم افزایش داشته است.

انتهای پیام/63031/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول