اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بیجار:

اعضای باند سارقان احشام روستاییان بیجار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بیجار از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان احشام روستاییان بیجار خبر داد.

اعضای باند سارقان احشام روستاییان بیجار دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، رحمت‌الله کریمی امشب در جمع خبرنگاران و جمعی از روستاییان و صاحبان احشام سرقتی از دستگیری دومین باند سارقان احشام روستاییان بیجار خبر داد و گفت: این باند چهار نفره دومین باندی است که در چند ماه اخیر توسط نیروی انتظامی بیجار منهدم شد.

به گفته وی، سرقت احشام از روستاهای شهرستان بیجار از تاریخ 12 مهرماه سال‌جاری آغاز شد که با تلاش‌های مستمر نیروی انتظامی سرکرده این باند در کامیاران طی یک درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.

کریمی با بیان اینکه سرقت‌هایی در روزهای اخیر در روستاهای شهرستان بیجار به وقوع پیوست که با سرقت‌های ماه‌های قبل به یک شیوه بوده است، گفت: پلیس نیروی انتظامی طی تحقیقاتی گسترده موفق به دستگیری سارقان احشام شد.

فرمانده نیروی انتظامی بیجار خاطرنشان کرد: اعضای باند چهار نفره سارقان احشام روستاهای بیجار که همسر یکی از سارقان نیز در این سرقت مشارکت داشته است، افراد غیربومی هستند که در گیلانغرب توسط نیروهای خدوم نیروی انتظامی دستگیر شدند.

به گفته این مسئول، طبق دریافت اطلاعات سیستم آگاهی کل کشور سارقان دستگیر شده بیش از 10 فقره سرقت احشام در کارنامه ننگین خود دارند.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: شب گذشته پس از دستگیری سارقان و انجام بازرسی‌های قضایی، پرونده مربوطه تشکیل و برای پیگیرهای بعدی به دادسرا ارجاع داده شد.

انتهای پیام/79015/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول