اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / فرمانده انتظامی بابلسر خبر داد

کشف آشپزخانه شیشه در بابلسر

فرمانده انتظامی بابلسر با اعلام اینکه اخیرا کارگاه آشپزخانه شیشه ‌در یکی از مناطق کور بابلسر کشف شد‌، گفت: حدود 20 کیلو خمیر آبکاری شده در این کارگاه کشف شد.

کشف آشپزخانه شیشه در بابلسر

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، اسدالله طبری سه‌شنبه‌شب در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات خود را در سال 92 با محور برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان برنامه‌ریزی کردیم.

وی با بیان اینکه در هشت ماه ‌سال گذشته توانستیم حدود 14.5 کیلو مواد مخدر کشف کنیم، افزود: در هشت ماه سال‌ جاری این مقدار به 32 کیلو و 230 گرم رسیده است.

فرمانده انتظامی بابلسر با اعلام اینکه اخیرا کارگاه آشپزخانه شیشه را در یکی از مناطق کور بابلسر کشف کردیم، گفت: حدود 20 کیلو خمیر آ‌بکاری شده در این کارگاه کشف شد که جزو آمار نیست چون هنوز میزان مواد خالص آن مشخص نشده است.

طبری تصریح کرد: متهمان این امر در منطقه خلوت یکی از روستاها خانه‌ای با قیمت بالا خریداری و اقدام به تولید می‌کردند که این افراد دستگیر و روانه زندان شدند.

وی با بیان اینکه در سال 91 افزایش دستگیری نداشتیم، عنوان کرد: اما حدود 261 نفر از خرده فروشان جزء را دستگیر کردیم.

این مسئول با بیان اینکه کشت خشخاش در سطح شهرستان نداریم، گفت: اما کشت گراس داریم و در این رابطه حدود 15 کیلو گراس کشف شد.

فرمانده انتظامی بابلسر در پایان متذکر شد: عده‌ای سودجو با مراجعه به برخی محلات منازلی ارزان را در نقاط کور با قیمت بالا اجاره می‌کنند و اقدام به تولید مواد می‌کنند که امیدواریم بخشداران و روستاییان با مشاهده چنین افرادی هر چه زودتر مراتب را به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/86010/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول